جانشین رییس شعب بانک توسعه صادرات گفت: بخش زیادی از این مشکلات ناشی از زیرساخت های مشکل دار مخابراتی مانند اینترنت و خطوط تلفن است، همچنین خود بانک‌ها بایستی نسبت به افزایش کیفیت خدماتشان اقدام کنند.

جلال نوشادی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در بندرعباس افزود: به دلیل مشکلات مختلف بانک‌ها و خدمات الکترونیک مردم نمی‌توانند به خدمات الکترونیک بانک‌ها اعتماد کنند.

وی اظهار داشت: به دلیل بی‌کیفیت بودن خدمات الکترونیک بانک‌ها و قطعی‌های مکرر دستگاه‌های خود پرداز و پایانه‌های فروش مردم همیشه باید پول نقد به همراه داشته باشند.

نوشادی تصریح کرد: بخش زیادی از این مشکلات ناشی از زیرساخت‌های مشکل‌دار مخابراتی مانند اینترنت و خطوط تلفن است، همچنین خود بانک‌ها بایستی نسبت به افزایش کیفیت خدماتشان اقدام کنند.

وی متذکر شد: به مرور استفاده از این گونه خدمات الکترونیکی در میان مردم در حال جا افتادن و افزایش است که در صورت ادامه این روند از حجم کارهای بانک‌ها کاسته خواهد شد.

نوشادی با بیان اینکه بانک توسعه صادرات تخصصی است هدف از ایجاد این بانک در کشور را حمایت از صادرات و واردات است، افزود: هر چند این بانک در کشور کمتر شناخته شده؛ اما در دنیای اقتصاد شناخته شده و مورد اعتماد است.

وی بیان کرد: این بانک در جهان با ۲۰۰ کارگزار همکاری و وام‌های ارزی ارائه شده به مشتریان ۷ درصد است و وام‌های ریالی آن برای صادرات تا ۱۲ درصد می‌باشد.

نوشادی گفت: بانک توسعه صادرات به بنگاه‌هایی در کشور وام می‌دهد که محصولاتشان با هدف صادرات تولید شود.