گروه بازار پول- مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) به عنوان دبیر به کارگروه اجرای طرح تامین آتیه مهر امام رضا(ع) اضافه شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، بنا به پیشنهاد صندوق مهر امام رضا (ع)، آیین‌نامه تامین آتیه مهر امام رضا (ع) از سوی هیات وزیران اصلاح شد.

بر اساس این اصلاحیه مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) به عنوان دبیر به کارگروه اجرای طرح تامین آتیه مهر امام رضا(ع) اضافه شد.

بر اساس آیین‌نامه تامین آتیه مهر امام رضا (ع)، کارگروهی با مسوولیت وزارت رفاه و تامین اجتماعی و با عضویت وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت مسکن و شهرسازی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) (دبیر کارگروه) و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و به منظور تهیه و تدوین دستورالعمل‌های موردنیاز برای اجرای طرح تشکیل می‌شود.

بر اساس مصوبه دولت همچنین ، متن «درصدی از سود حاصل از سرمایه‌گذاری انجام شده با تعیین کارگروه برای جبران هزینه‌های مربوط به اجرای طرح به مجری اختصاص می‌یابد» به عنوان ماده ۱۱ به آیین‌نامه یاد شده اضافه شده است.

هیات‌وزیران همچنین در مصوبه دیگری به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی با تمدید ماموریت مستخدمان رسمی دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در صندوق مهر امام رضا (ع) با پرداخت حقوق و مزایا با نظر دستگاه مربوط تا پایان سال ۱۳۸۹ موافقت کرد.

این مصوبه از سوی «محمدرضا رحیمی»، معاون اول رییس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.