گروه بازار پول- همزمان با میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام جعفر صادق(ع)، قرعه‌کشی چهارمین دوره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز شرکت تعاونی اعتبار گروه صنعتی ایران خودرو، با حضور هیات نظارت، مسوولان این تعاونی، جمعی از مدیران ارشد و کارکنان شرکت‌های گروه و جمع کثیری از سپرده‌گذاران روز چهارشنبه ۱۲ اسفندماه سال جاری، در سالن اجتماعات شرکت ساپکو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی اعتبار ایران خودرو، در این قرعه‌کشی برندگان بیش از ۱۰۰۰ فقره جایزه از جمله یک دستگاه خودرو پژو پارس، ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، ده‌ها فقره کمک هزینه سفر زیارتی حج، سوریه، مشهد مقدس و صدها فقره جوایز نقدی به ارزش ۷۳۵ میلیون ریال مشخص شدند.

به موجب این گزارش، در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع هنری توسط هنرمندان نامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، محسن علی حسینی، مدیرعامل شرکت تعاونی اعتبار ایران خودرو طی گفت‌وگویی، ضمن تبریک میلاد پربرکت پیامبر گرامی اسلام و حضرت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به اهمیت سنت پسندیده قرض‌الحسنه گفت: سپرده‌گذاران با افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه علاوه بر برخورداری از اجر معنوی از جوایز این قرعه‌کشی‌ها نیز برخوردار می‌شوند، مضافا اینکه توجه به حساب‌های قرض‌الحسنه موجب رونق تولید، اشتغال و توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور می‌شود.

مدیرعامل تعاونی اعتبار با اشاره به آیات قرآن در خصوص اهمیت قرض‌الحسنه اظهار کرد: پاداش اصلی سپرده‌گذاران و اجر معنوی آن، نزد خداوند است و پاداش‌های مادی در این رابطه ناچیز است.

وی با تاکید بر قانون عملیات بانکی بدون ربا و ذکر موادی از آن در خصوص حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز گفت: بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری در خصوص حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز تنها واسطه وجوهند که پس از جذب منابع مذکور، آنها را با اخذ کارمزدی اندک در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

وی با توجه به افزایش حجم جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز تعاونی اعتبار نسبت به دوره‌های قبل گفت: به‌رغم افزایش جوایز، اکثر سپرده‌گذاران با انگیزه‌های معنوی در حساب‌های قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری می‌کنند.

مدیرعامل تعاونی اعتبار ایران‌خودرو افزود: علاقه‌مندان به حضور در دوره پنجم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز تعاونی اعتبار می‌توانند از همین امروز با حفظ، افتتاح و افزایش موجودی خود در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این تعاونی، علاوه‌بر سهیم شدن در اجر معنوی حاصل از این اقدام خداپسندانه، امتیازهای خود را برای کسب شانس بیشتر جهت برنده شدن جوایز قرعه‌کشی نوبت بعدی این حساب‌ها افزایش دهند.

وی گفت: موجودی ۱۰۰ هزار ریالی پیش‌شرط حضور در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه تعاونی اعتبار است و این تعاونی بابت هر ۵۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای سپرده‌گذاری منظور می‌کند.

نوع جوایز پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه تعاونی اعتبار نیز به زودی اعلام خواهد شد.

علی حسینی با ابراز خرسندی از اخذ مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی اظهار کرد: بدون شک این توفیق بزرگ حاصل تلاش و کوشش و مشارکت همه اعضا، سهامداران، سپرده‌گذاران و همکاران بوده و در سایه این همدلی امکان دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر از جمله تبدیل به موسسه مالی و اعتباری دور از دسترس نیست.

مدیرعامل تعاونی اعتبار ایران‌خودرو، استفاده بهتر از سرمایه‌های اعضا با هدف سودآوری مناسب مطابق با قوانین بانکداری اسلامی را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری نزد بانک‌ها، شرکت‌ها، اوراق مشارکت و فعالیت بیمه‌ای از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای تعاونی اعتبار می‌باشد که ارائه انواع خدمات بیمه‌ای با شرایط مناسب و تخفیف ویژه به صورت نقد و اقساط در اسرع وقت راه‌اندازی می‌شود.