گروه بازار پول- شعب بانک تجارت در ایام تعطیلات نوروز ۸۹ نیز به مشتریان بانک‌ها ارائه خدمت می‌کنند. روابط عمومی ‌بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: به منظور رفاه حال هموطنان گرامی‌، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، تعداد زیادی از شعب این بانک در ایام تعطیلات نوروز خدمات بانکی را به هموطنان ارائه خواهند کرد. بنابراین گزارش ۲۹۹ شعبه بانک تجارت در تهران و شهرستان‌ها در روزهای دوشنبه ۲/۱/۸۹، سه‌شنبه ۳/۱/۸۹ و چهارشنبه ۴/۱/۸۹ از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح ارائه‌کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود. هموطنان گرامی‌ می‌توانند برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک نوروزی بانک تجارت به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.TejaratBank.ir مراجعه کرده یا با شماره ۱۵۵۴-۰۲۱ (مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت) تماس حاصل فرمایند.

همچنین در راستای انجام بهتر امور بانکی هموطنان در روزهای پایانی سال، ساعات کار عادی اکثر شعب بانک تجارت در نیمه دوم اسفندماه افزایش یافته که اطلاعات مربوط به این موضوع نیز در بخش «اطلاعات شعب و واحدها» در صفحه اول پایگاه اینترنتی این بانک درج شده است.

شعب ۲۴ ساعته الکترونیکی و شعب سبای بانک تجارت نیز در تهران و دیگر مراکز استان‌ها آماده سرویس‌دهی به مشتریان بانک‌های کشور می‌باشند. همچنین تمهیدات لازم برای تامین وجه نقد مورد نیاز دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت در ایام نوروز صورت گرفته است.