گروه بازار پول - همزمان با رونمایی از نسخه ارتقا یافته پایگاه الکترونیکی موسسه اعتباری توسعه، خدمات اینترنت بانک موسسه نیز راه‌اندازی شد. به گزارش اداره روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه، همزمان با میلاد با سعادت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق و در آستانه سال نو و در سالگرد پیوستن موسسه اعتباری توسعه به شبکه شتاب، اینترنت بانک موسسه اعتباری توسعه با حمایت و راهنمایی‌های مدیر عامل موسسه و تلاش مدیریت و مجموعه همکاران امور انفورماتیک نیز به سبد خدمات الکترونیکی این موسسه اضافه شد.

این موفقیت که دامنه گسترده‌تری از خدمات را برای مشتریان موسسه اعتباری توسعه فراهم می‌آورد و گام دیگری در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی است، در حالی ارائه می‌شود که پایگاه الکترونیکی موسسه نیز با همان آدرس پیشین

www.cid.ir ولی با ساختار، امکانات و ظاهری ارتقا یافته آماده ارائه خدمات جدیدی از جمله اینترنت بانک به مشتریان است. از جمله خدمات اینترنت بانک موسسه اعتباری توسعه، مشاهده لحظه‌ای صورت حساب و موجودی کلیه حساب‌های ارزی و ریالی، انتقال وجه داخلی (بین حساب‌های مشتری و از حساب مشتری به حساب‌های سایرین در داخل موسسه)، انتقال وجه شتابی، انتقال وجه از طریق ساتنا، پرداخت قبوض، مدیریت چک و مدیریت کارت است.