تقدیر رییس کل بیمه مرکزی از رعایت اصول حرفه‌ای بیمه دانا

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مسوولان و کارکنان بیمه دانا به علت رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی تقدیر کرد. به گزارش سایت اطلاع‌رسانی صنعت بیمه، دکتر فرشباف ماهریان در مراسم تجلیل از بیمه‌گذاران برتر بیمه دانا، از نحوه عملکردهادی اویار حسین، مدیر عامل بیمه دانا و سایر همکاران این شرکت به خاطر رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی سپاسگزاری کرد و اظهار داشت: بیمه دانا یکی از با اخلاق‌ترین شرکت‌های بیمه است و همین مساله موجب جلب بهتر و بیشتر مشتریان به این شرکت شده است.

وی با مرور گزارشی از گسترش رشد بیمه در کشور گفت: با عملیاتی شدن طرح تحول در صنعت بیمه، یک برنامه منسجم و راهبردی مشخص برای پنج سال آینده تدارک دیده شده که خوشبختانه استقبال سرمایه‌گذاران از ایجاد شرکت‌های بیمه حاکی از رشد این صنعت در کشور است.

رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر گزارش ۹ ماهه صنعت بیمه و رشد نزدیک به ۱۵ درصدی آن افزود: سوددهی صنعت بیمه باید ناشی از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده باشد.

در ادامه این مراسم که اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران، سرپرستان مناطق و روسای شعب بیمه دانا حضور داشتند،

اویار حسین رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به خدمات ناملموس بیمه به مردم، بزرگ‌ترین سرمایه شرکت‌های بیمه‌ای را بیمه‌گذاران عنوان کرد و با مرور ضریب نفوذ بیمه در ایران و جهان اظهار امیدواری کرد پس از اجرای طرح تحول در صنعت بیمه، مقام شایسته‌ای در سطح منطقه به دست آوریم.

وی افزود: کیفیت در کار ما بسیار دشوار است، چون خدمت بیمه‌ای ملموس نیست و فقط بیمه‌گذاران می‌توانند درباره کیفیت کار ما اظهارنظر یا ارزیابی کنند، با این حال تلاش ما این است که در بعد کیفیت به پارامترهایی همچون اعتمادسازی، پاسخگویی، ارائه خدمات متمایز، تمرکز روی اهداف و ... توجه کنیم.

مدیر عامل بیمه دانا در بخش پایانی اظهارات خود با تاکید بر اجرای موفقیت‌آمیز طرح تکریم ارباب رجوع در تهران و شهرستان‌ها و کسب رتبه‌های برتر در سطح شعب این شرکت، از حسن نظر و دقت آقای دکتر فرشباف، رییس کل بیمه مرکزی ایران درباره عملکرد بیمه دانا تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم به گروهی از بیمه‌گذاران برتر بیمه دانا به رسم یادبود تندیس‌های طلا با آرم بیمه دانا اهدا شد.