گروه بازار پول- افزایش آگاهی مردم از خدمات بیمه‌ای و جلب رضایت بیشتر مشتریان از هدف‌های اصلی جشنواره نوروزی بیمه سامان است که از ابتدای اسفندماه امسال آغازشده و تا ۳۱ فروردین ۸۹ ادامه دارد. در جشنواره نوروزی بیمه سامان، به تمامی‌ مشتریان بیمه عمر و تشکیل سرمایه، بیمه خانه امن سامان و بیمه آتش‌سوزی جامع منازل مسکونی، هدیه ایمنی سامان تقدیم می‌شود و در پایان جشنواره به بیمه‌گذاران برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

مشاوره‌های رایگان بیمه‌ای و برنامه‌ریزی‌های مالی جدید برای خانواده‌ها و سازمان‌ها نیز از دیگر خدمات بیمه سامان در مدت جشنواره است.

دکتر فرشباف ماهریان، رییس کل بیمه مرکزی ایران در خصوص برگزاری جشنواره‌های بیمه‌ای توسط شرکت‌های بیمه به خبرنگار دنیای اقتصاد گفت: برگزاری جشنواره‌های این‌چنینی برای بازاری که بخش عمده آن پوشش بیمه‌ای ندارد، مفید است. او با یادآوری اینکه بازار بیمه کشورمان ظرفیت بالایی دارد و بخش عمده‌ای از آن بکر مانده است، افزود: بیمه فروختنی است و در جامعه‌ای که استقبال چندانی از آن نمی‌شود می‌توان به درستی از ابزارهای فروش استفاده کرد و طرح‌های جدیدی ارائه داد.

فرشباف ماهریان ادامه داد: بیمه مرکزی ایران نیز در صورتی که طرح‌های جدید از شرایط و تخفیف‌های قانونی برخوردارباشند از آنان حمایت کرده و از ایده‌های نو برای رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور استقبال می‌کند.

رییس کل بیمه مرکزی ایران در خصوص اهدای جوایز به خریداران خدمات بیمه اظهار داشت: تشویق ابزار مناسبی برای جلب مشتری است و تشویق نظم سیستم فروش بیمه را نه تنها بر هم نخواهد زد، بلکه موجب جذب خریداران و آشنایی آنان با خدمات بیمه ای خواهد شد.

فرشباف یادآورشد: در سال‌های ابتدایی طرح تحول صنعت بیمه باید مردم را با راهکارهای مختلف به داشتن بیمه ترغیب کرد. به این ترتیب بیمه‌گذاران تحت پوشش قرارداشتن بیمه را تجربه خواهند کرد و پس از آن درسال‌های آتی خود به سراغ شرکت‌های بیمه می‌روند.

یادآور می‌شود: مشاوره رایگان، هدیه بر روی هر بیمه‌نامه و جایزه برای مشتریان برگزیده از ویژگی‌های جشنواره نوروزی بیمه سامان است.

در مدت جشنواره، عوامل فروش بیمه سامان آمادگی دارند تا به پرسش‌های شما در مورد برنامه‌ریزی مالی، حق بیمه انواع بیمه‌ها، چگونگی دریافت خسارت‌های بیمه و خدمات جدید بیمه سامان پاسخ دهند. شعب بیمه سامان، باجه‌های بیمه سامان در شعب بانک سامان، نمایندگان رسمی‌ بیمه سامان، نمایندگان ویژه بیمه‌های اندوخته ساز سامان در کنار کارگزاران بیمه طرف قرارداد با بیمه سامان آماده ارائه خدمات بیمه ای هستند.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه، بیمه آتش‌سوزی جامع منازل مسکونی، بیمه خانه امن سامان در مدت جشنواره همراه با هدیه‌های ویژه به تمامی‌ بیمه‌گذاران صادر می‌گردد.

پس از پایان جشنواره، جشن ویژه‌ای همراه با اهدای جوایزی از جمله لپ‌تاپ، تلویزیون ال سی دی و کارت هدیه سامان برگزار خواهد شد و از مشتریان برگزیده‌ای که در مدت جشنواره بیمه‌نامه‌های عمر و تشکیل سرمایه، آتش‌سوزی، مسافرتی و حوادث به نام آنها صادر شده است، تقدیر می‌گردد. مرکز سامان ارتباط، به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱، پاسخگوی مشتریان در این زمینه می‌باشد.