گروه بازار پول - موسسه مالی و اعتباری ایرانیان به عنوان شرکت‌کننده برتر اولین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات بازاریابی شناخته شد. به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ایرانیان، این موسسه به عنوان یکی از حمایت‌کنندگان مالی در حاشیه این کنفرانس غرفه‌ای را برپا کرد و به علت حضور موثر به عنوان شرکت‌کننده برتر شناخته شد.کنفرانس فوق با حضور روسای اتاق بازرگانی، معاونت توسعه تجارت سازمان بازرگانی استان تهران، جمعی از مدیران عامل بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و اساتید برجسته داخل و خارج از کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

در راستای برگزاری این کنفرانس، مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر اینکه بازاریابی از اساسی‌ترین ابزارها برای موفقیت در بازار رقابتی است، گفت: توجه به آن باعث انطباق هرچه بیشتر عرضه با سلیقه و ذائقه تقاضا است و نهایتا جامعه رضایت کامل‌تری از کیفیت و قیمت محصولات مورد استفاده خواهد داشت.وی افزود: تحقیقات بازاریابی رکن اصلی مطالعات استراتژیک شرکت‌های بیمه است.

سیدمحمد علیپور اظهار داشت: توسعه تحقیقات بازاریابی و برگزاری گردهمایی‌های تخصصی باعث ارتقای کیفیت عرضه محصولات و خدمات از جمله خدمات صنعت بیمه به جامعه می‌شود که امیدواریم با حضور کارشناسان و مشارکت فعال سازمان‌های اقتصادی، گامی تاثیرگذار در جهت تحقق اهداف اقتصادی بلندمدت و کلان کشور باشد.