گروه بازار پول- بانک ملت در راستای ارج نهادن به نیت خیر سپرده‌گذاران، در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز سال‌جاری، ۲۰۱ کمک هزینه ۲۵۰ میلیون ریالی خرید خودروی پژو ۴۰۷ و ۲۵ هزار و یک فقره جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی را به عنوان جوایز ویژه تعیین کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مابقی مبلغ موردنیاز برای خرید خودروهای موردنظر، به صورت تسهیلات خرید خودرو از سوی شرکت واسپاری (لیزینگ ملت) در اختیار برندگان کمک هزینه خرید خودروی پژو ۴۰۷ قرار خواهد گرفت. بر این اساس، شرکت‌کنندگان در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت علاوه بر برخورداری از اجر معنوی، از جوایز ویژه این بانک و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر نیز بهره‌مند خواهند شد. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره قرض‌الحسنه بانک ملت، ۲۰۰ هزار ریال است و به ازای هر ۵۰ هزار ریال افزایش موجودی در هر روز، یک امتیاز به امتیاز دارنده حساب افزوده خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره در صورت داشتن حساب متمرکز در بانک ملت می‌توانند از طریق الکترونیک نیز اقدام به افتتاح حساب یا تکمیل موجودی حساب قرض‌الحسنه خود کنند ضمن این که تمامی شعب و واحدهای این بانک در سراسر کشور آماده گشایش حساب برای مشتریان هستند.

امکان پرداخت ارز به مسافران ایرانی در ایروان و استانبول

بانک ملت امکان پرداخت ارز به مسافران ایرانی در شعب ایروان ارمنستان و استانبول ترکیه را با استفاده از کارت‌های عضو شتاب فراهم کرد. به گزارش بینا، این اقدام در راستای تسهیل در ارائه خدمات ارزی و جابه‌جایی راحت‌تر وجه رایج سایر کشورها از سوی مسافران عازم این کشورها انجام شده است و بدین‌ترتیب، دارندگان کارت‌های بانکی ایران در صورت مراجعه به شعب بانک ملت در شهرهای ایروان ارمنستان یا استانبول ترکیه، قادر خواهند بود ارز مورد نظر خود را دریافت کنند.