گروه بازارپول- جشنواره پژوهش و نوآوری در شهرداری تهران برای سومین سال پی در پی، با حمایت بانک‌شهر در برج میلاد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بانک شهر، بانک شهر در راستای حمایت از پژوهش و نوآوری در علوم مختلف مخصوصا علوم بانکی و اقتصادی آمادگی خود را در برگزاری این جشنواره اعلام و اجرا نمود که با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران سومین جشنواره پژوهش و نوآوری برگزار شد.

دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران با حضور در این مراسم تحقیق و پژوهش را یکی از لازمه‌های اساسی مدیریت بالاخص حوزه مدیریت شهری دانست و گفت: امروز دوره مدیریت به شیوه سعی و خطا به سرآمده و اشتباه و خطا در مدیریت شهری نابخشودگی و توجیه‌ناپذیر است و در این راه پژوهش و تحقیق راهکاری بسیار اثرگذار و مثبت دردست مدیران خواهد بود.

بانک شهر که به تازگی مجوز ثبت و تاسیس آن از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شده است ضمن حمایت از جشنواره فوق‌الذکر نسبت به برپایی غرفه نمایشگاهی در حاشیه جشنواره و معرفی و اطلاع‌رسانی از خدمات و چگونگی بهره‌مندی از آنها، اقدام کرد.

در پایان این گزارش آماده است، مراسم اختتامیه جشنواره روز سه شنبه چهارم اسفند ماه برگزار شد و غرفه این بانک تا پایان روز چهارشنبه پنجم اسفند ماه برپا می‌باشد.