گروه بازار پول- بانک ملت ۵۰ دستگاه پژو ۴۰۷ را به فهرست جوایز اعطایی به پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی در جشنواره خرید نوروزی اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک در راستای توسعه فرهنگ استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک و تشویق فروشندگان به استفاده از پایانه‌های فروشگاهی، حجم جوایز اعطایی به پذیرندگان این پایانه‌ها را ۲۳ میلیارد ریال یعنی ۵۵۰ درصد افزایش داد.

با افزایش ۵۰ دستگاه خودرو پژو ۴۰۷ به فهرست جوایز، حجم جوایز اعطایی به پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت در جشنواره خرید نوروزی از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به ۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

بر این اساس، ۶۷۰ نفر از پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت از جوایز جشنواره خرید نوروزی این بانک بهره‌مند خواهند شد.

پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی به ازای هر ۱۰۰ هزار ریال تراکنش یک امتیاز دریافت می‌کنند و سقف امتیاز در هر تراکنش هم ۳۰ امتیاز در نظر گرفته شده است.

بانک ملت در سال‌جاری جشنواره‌های خرید تابستانی و پاییزه را نیز برای پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی برگزار کرده که در این دو دوره بیش از ۵/۵ میلیارد ریال جایزه به ۸۳۰ پذیرنده اعطا شده است.