معرفی تسهیلات بانک سامان

یکی از مهم ترین اهداف بانک سامان که همواره مورد تأکید مدیریت عالی بانک بوده، تأمین منابع مالی مورد نیاز مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداکثر مطلوبیت برای آنها است.

در این راستا و به منظور تأمین این دسته از نیازهای مشتریان به خدمات بانکی، بانک سامان اعطای تسهیلات اعتباری را به عنوان یکی از مهم ترین خدمات بانکی در دستور کار خود قرار داده که این تسهیلات در دو گروه کلی تسهیلات حرفه ای و تسهیلات مصرفی طبقه بندی می گردد . تسهیلات حرفه ای؛ شامل تسهیلاتی است که به منظور تأمین مالی نیازهای شغلی مشتریان در اختیار آنها قرار می گیرد و در کل، شامل بخش های اقتصادی همچون بخش کشاورزی ، آب و صنایع تبدیلی ، بخش صنعت و معدن ، بخش بازرگانی، بخش مسکن و ساختمان و بخش خدمات می باشد.

لذا مشتریانی که در این بخش ها فعالیت می نمایند، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک سامان، تقاضای خود را جهت استفاده از تسهیلات اعتباری بانک در مواردی که عنوان شد، در گردش با همکاران ما در میان بگذارند . مدت زمان باز پرداخت این دسته از تسهیلات بسته به نیاز مشتری و نوع عقدی که تسهیلات بر مبنای آن پرداخت می گردد متفاوت می باشد، اما با عنایت به سیاست های داخلی بانک از مدت ۳ سال تجاوز نخواهد نمود .

بازپرداخت تسهیلات اعطائی این بخش متناسب با شرایط و تقاضای مشتری می تواند به صورت اقساطی و یا یک جا در نظر گرفته شود . در خصوص بخش کشاورزی ، جهت استفاده از تسهیلات اعتباری به منظور خرید ماشین آلات ، خرید تجهیزات ، خرید لوازم یدکی و ابزار کار ، خرید مواد اولیه و تأمین سرمایه در گردش، از این نوع اعتبارات در بانک سامان می‌توانید بهره مند شوند.

در بخش صنعت و معدن، به منظور تأمین مواد اولیه ، لوازم یدکی ، ابزار کار ، ماشین آلات ، تأسیسات و سرمایه در گردش مورد نیاز به هر یک از شعب بانک سامان مراجعه و درخواست استفاده از تسهیلات اعتباری بانک بر مبنای نیاز خود را با همکاران ما در میان بگذارید . متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش های خرده فروشی ، عمده فروشی ، تهیه و توزیع کالا ، واردات و صادرات، می‌توانند از تسهیلات بخش بازرگانی بانک سامان بهره مند شوند.

مشتریانی که در بخش ساختمان و مسکن فعالیت می نمایند، نیز می توانند جهت تأمین بخشی از هزینه های ساختمانی پروژه های خود و در قالب عقد مشارکت مدنی از تسهیلات اعتباری بانک در بخش مسکن و ساختمان استفاده نمایند و همچنین جهت انجام فعالیت های پیمانکاری در بخش مسکن و ساختمان، به منظور خرید ماشین آلات و تجهیزات لازم از تسهیلات اعتباری بانک استفاده نمایند .

در مورد تسهیلات در بخش خدمات؛ مشتریانی که در زمینه امور خدماتی فعالیت می نمایند، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک سامان و ارائه درخواست و مدارک لازم جهت تأمین وسائل کار ، ماشین آلات و تأسیسات و همچنین کسری سرمایه در گردش مورد نیاز خود از تسهیلات اعتباری بانک سامان استفاده نمایند .

تسهیلات مصرفی نیز از دیگر انواع تسهیلات بانکی در بانک سامان است که مشتمل بر تسهیلات تعمیر مسکن و کارت خرید اعتباری می باشد.تسهیلات تعمیر مسکن؛ در اختیار مشتریانی قرار می گیرد که واحد مسکونی متعلق به آنها نیاز به تعمیرات اساسی و ضروری دارد. کارت اعتباری سامان نیز از دیگر تسهیلاتی است که به صورت کارت های خرید اعتباری و به منظور خرید اعتباری کالاهای مصرفی مورد نیاز مشتریان بانک ، جهت استفاده از پایانه های فروشگاهی(pos) و خریدهای اینترنتی به مشتریان عرضه می شود.

خوانندگان محترم به منظور اطلاع از مدارک لازم به منظور دریافت تسهیلات برای اشخاص حقیقی و حقوقی و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می توانید به هریک از شعب بانک سامان و یا سایت www.sb۲۴.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن سامان ارتباط۶۴۲۲-۰۲۱تماس حاصل فرمایید.