بهره‌مندی بیمه‌گذاران بیمه‌دانا از خدمات نوین بیمه بدنه

گروه بازار پول- وحید رضا باختری مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه دانا از ارائه خدمتی جدید برای بیمه‌گذاران این شرکت طی روزهای دهه فجر تا پایان اسفند ماه خبر داد. به گزارش روابط عمومی‌بیمه دانا، بیمه‌شدگان و افراد تحت پوشش انواع بیمه‌های گروهی درمان، عمر و حوادث و ... که در چتر حمایتی شرکت بیمه دانا هستند، می‌توانند از تسهیلات و مزایا و پوشش‌های مناسبی که برای بیمه بدنه اتومبیل شخصی ایشان در ماه‌های بهمن و اسفند فراهم شده است، بهره‌مند شوند.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه دانا با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه بیمه بدنه اتومبیل از مقرون به‌صرفه‌ترین بیمه‌ها به شمار می‌رود، داشتن آن به تمامی‌ دارندگان خودرو و علی‌الخصوص به کسانی که خودروهای جدید خریداری کرده اند و دارندگان خودروهای صفرکیلومتر و با مدل بالا با توجه به قیمت و ارزش این خودروها توصیه می‌شود.

باختری افزود: در یک بیمه نامه بدنه جبران خسارت‌های ناشی از انواع حوادث و تصادفات خودرو، سرقت وسیله نقلیه، خسارات ناشی از بلایا و خطرات طبیعی مانند سیل و زلزله و امثالهم، شکستن شیشه‌ها و اثرات مواد شیمیایی بر بدنه خودرو، سرقت انواع مختلف قطعات اصلی و اضافی وسیله نقلیه در پارک مانند رینگ و لاستیک، پخش خودرو و قطعات الکترونیکی آن، جبران هزینه‌های جرثقیل و حمل و نجات خودرو حادثه دیده و حتی هزینه‌های ایاب و ذهاب بیمه‌گذار در مدت تعمیر وسیله نقلیه در تعمیرگاه قابل جبران است که بسیاری از خودروداران از این پوشش‌ها اطلاع ندارند.

این گزارش می‌افزاید: با توجه به این مزیت‌ها و تخفیفات و تسهیلات بسیار مناسب و محدودی که از دهه فجر تا پایان اسفند (عید نوروز) فراهم شده، از بیمه‌شدگان دعوت می‌شود برای کسب اطلاع و برخورداری از این فرصت محدود به شعب و نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه نمایند.

یادآور می شود: در دومین مرحله آزادسازی درصنعت بیمه، تعرفه رشته بدنه اتومبیل از سوی شورای عالی بیمه حذف شد و شرکت ها با توجه به ضوابط و اصول بیمه گری به ارایه نرخ و شرایط بیمه نامه بدنه اقدام می کنند.