رییس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی از تغییر فعالیت بانک کارگشایی و واگذاری اقتصاد خانوار به این بانک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بر همین اساس خدمات بانکداری خرد که مرتبط با اقتصاد خانواده‌ها است، در بانک کارگشایی متمرکز می‌شود. «محمودرضا خاوری» در گفت‌وگو با ایرنا، ‌افزود: این امر با هدف کاهش قیمت تمام شده پول برای خانواده‌ها و افزایش قدرت خرید مردم انجام می‌شود. رییس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی تصریح کرد: پس از آغاز دور جدید فعالیت‌های بانک کارگشایی، تامین بخشی از بار مالی خانواده‌ها و تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان واگذار و تعادل مناسبی در این بخش ایجاد خواهد شد.

خاوری در ادامه حراج سکه در بانک کارگشایی را از دیگر فعالیت‌های این بانک ذکر کرد و گفت:‌ عرضه سکه همچنان بخشی از فعالیت‌های بانک کارگشایی برای ایجاد تعادل در قیمت خواهد بود. وی اظهار داشت: در صورتی که بازار سکه با رکود مواجه شود، پس از هماهنگی با مسوولان بازار سرمایه کشور حراج سکه به‌صورت روزانه انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی درباره وضعیت نصب خودپرداز‌ها توسط این بانک،‌ تصریح کرد: نصب خودپردازهای این بانک در پنج تا شش ماه گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است. خاوری، افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز را از برنامه‌های آتی بانک ملی دانست و ادامه داد: برای رفع نیاز مشتریان بانک و ارائه حجم بیشتری از نقدینگی به زودی چک پول‌های ۱۰۰ هزار تومانی بانک مرکزی در خودپردازهای بانک ملی قرار خواهد گرفت.