گروه بازار پول- کمیته عالی نظام پیشنهادات پست‌بانک ایران با برگزاری جلسات اعضا به ریاست نعمتی عضو هیات مدیره بانک آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی پست‌بانک ایران، کمیته عالی نظام پیشنهادات به منظور بهره‌گیری از ایده‌ها، طرح‌ها و نظرات کارشناسان مجموعه بانک و سایر صاحبنظران در این حوزه فعالیت خود را از سر گرفت. در این جلسه که روز گذشته برگزار شد، اعضا به بررسی دستورالعمل اجرایی این کمیته پرداختند و نقطه نظرات خود را برای هدفمند کردن و به‌کارگیری موثر مشارکت کارکنان و صاحبنظران بیان کردند.

در ادامه جلسه نعمتی ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد فضای طرح نظرات و پیشنهادات در مجموعه بانک و نقش آن در توسعه کمی و کیفی خدمات اظهار داشت: در دوره جدید فعالیت بانک بویژه محیط رقابتی که در آن وجود دارد ایده های جدید می‌تواند به پیشبرد اهداف بانک و افزایش توان آن کمک شایانی نموده و بهبود رویه‌های ارائه خدمات به مردم و جلب رضایت آنها را موجب شود.علاوه بر کارکنان بانک، بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و پیشنهادات بازنشستگان، کارگزاران دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی و محققان و دانشگاهیان از جمله مواردی بود که مورد تاکید آقای نعمتی قرار گرفت.