گروه بازار پول- محمد خلیلی پیر در مراسم افتتاح شعبه بهرود ضمن بیان مطلب فوق گفت: مزیت نسبی بانک پارسیان تنوع و کیفیت مناسب خدمات است و به زودی خدمات جدیدی را به مشتریان بالفعل و بالقوه بانک معرفی خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان که در مراسم گشایش دویست و چهاردهمین شعبه این بانک سخن می‌گفت، اظهار داشت: فعالان پارسیانی در تلاشند تا علاوه بر گسترش کمی خدمات، به ارتقای کیفی آن نیز توجه کنند.

وی در همین خصوص افزود: بانک پارسیان براساس آخرین آمارهای مراجع رسمی، با ۴/۵ میلیون تراکنش روی پایانه‌های فروش، در شبکه بانکی کشور مقام اول را دارد.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان سپس به معرفی برخی خدمات ارائه شده در هفته‌های اخیر پرداخت و در این چارچوب گفت: طرح بانک- بیمه پارسیان از جمله خدمات جدید ما در ماه گذشته بوده که هم‌اکنون در بیش از ۵۰ شعبه بانک ارائه می‌شود.

محمد خلیلی پیر در خصوص ماهیت این خدمت گفت: این بیمه، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری‌ای است که طبق درخواست مشتری و مطابق با میزان سرمایه‌گذاری‌ای که او در ادوار مشخص زمانی انجام می‌دهد، انجام می‌شود و مشتری از مزایای آن برخوردار می‌گردد.

وی همچنین از قابلیت جدید فراهم آمده برای کارت‌های نقدی پارسیان خبر داد و گفت: از این پس، دارندگان این کارت‌ها می‌توانند از خودپردازهای دو بانک بزرگ اماراتی درهم دریافت کنند و بانک پارسیان معادل آن مبلغ را به ریال در ایران تصفیه خواهد کرد.