گروه بازارپول- مجمع عمومی عادی فوق‌العاده بانک صادرات ایران صبح روز چهارشنبه با حضور اکثریت سهامداران در سالن اجتماعات ساختمان سپهر به‌منظور انتخاب و تکمیل اعضای جدید هیات مدیره بانک صادرات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این مجمع که جمع کثیری از سهامداران این بانک حضور داشتند، معاون بانک،‌ بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع، طی سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد بانک صادرات، از روند روبه رشد این بانک در زمینه تجهیز منابع، تخصیص مصارف و وصول مطالبات قدردانی کرد.

«اصغر ابوالحسنی» با تاکید بر ادامه مجدانه این فعالیت‌ها خاطرنشان ساخت: خصوصی‌سازی فرصت‌های مناسبی را در عرصه بانکداری داخلی و بین‌المللی فراهم می‌سازد که باید بانک صادرات نهایت بهره‌برداری را از آن به عمل آورد.

جهرمی، مدیرعامل بانک صادرات نیز در این مجمع طی سخنانی عملکرد و دستاوردهای این بانک را تشریح و یادآوری کرد: این بانک از تولیدکنندگان و صنایع به صورت همه‌جانبه حمایت خواهد کرد. وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری حداکثری نقدینگی به منظور حمایت از تولید، کارآفرینی و طرح‌های اشتغالزا در کنار مشارکت در امور عمرانی به منظور توسعه روزافزون اقتصادی در اولویت برنامه‌های بانک صادرات است. وی افزود: طی سفرهای استانی و جلسات مستمر برگزار شده با مشتریان، ‌انتظارات جدید آنها از بانک صادرات شناسایی و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم مدون و مقرر شده است با نوآوری و ارتقای کیفیت خدمات، رضایت مشتریان را بیش از پیش تامین نماییم. لازم به ذکر است در پایان این جلسه جهرمی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صادرات ایران انتخاب و از بین نامزدها با توافق و تصویب اکثریت نیز مقرر شد وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، شرکت کارگزاری سهام عدالت، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری بیمه ایران و شرکت خدمات مدیریت سرمایه مدار به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شوند.