فاطمه بهادری

موسسه مالی و اعتباری ایرانیان در آینده‌ای نزدیک تعدادی نیروی بازنشسته نظام بانکی را جذب خواهد کرد. داوود عباسی، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ایرانیان در مراسم افتتاح شعبه بهینه‌سازی شده موسسه در خیابان فاطمی‌که با حضور رضا خرم طوسی مدیر عامل و برخی دیگر از مسوولان بنیاد تعاون برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: با قراردادی که بین موسسه عالی بانکداری وابسته به بانک مرکزی و موسسه ایرانیان منعقد شده است، آزمون استخدامی‌برای جذب نیرو در سطوح مدیریتی میانی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: از شرایط بازنشستگانی که می‌توانند در آزمون استخدامی‌ موسسه شرکت داشته باشند، این است که نباید بیش از سه سال از زمان بازنشستگی‌شان گذشته باشد.

عباسی با تاکید بر اینکه تعدادی نیروی خانم برای موسسه استخدام شده‌اند، افزود: این گروه با گذراندن دوره‌های تکمیلی آموزشی در موسسه عالی بانکداری به زودی در موسسه شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: آموزش حین خدمت کارکنان نیز همچنان پیگیری می‌شود. مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ایرانیان از بهینه‌سازی ۲۰ شعبه موسسه تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: تا به حال سه شعبه از این میزان بهینه‌سازی شده‌اند که امروز (دیروز) نیز شعبه‌ای در بروجرد و روز پنج‌شنبه آتی نیز شعبه‌ای در شهرستان خرم‌آباد به صورت بهینه‌سازی شده با حضور مسوولان استانی افتتاح می‌شوند. وی بهینه‌سازی شعب را از ملزومات بازار رقابتی حال حاضر دانست و گفت: تجهیز مناسب شعب باعث خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان موسسه است.

به گفته وی، به زودی بین ۵ تا ۶ شعبه در تهران، دو شعبه در کرمانشاه، سه شعبه در اصفهان، شعبی در دزفول، کرمان و... بهینه‌سازی و راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: شعب مرکزی، جمالزاده، شهرک امید، دو شعبه در لویزان و دو شعبه در منطقه پیروزی تهران در دستور بهینه‌سازی شعب قرار گرفته‌اند. عباسی تصریح کرد: موسسه دارای ۱۴سرپرستی است و در عین اینکه همه روسای شعب از بازنشسته‌ها و با تجربه‌های نظام بانکی هستند.

وی با تاکید بر اینکه صورت‌های مالی موسسه ایرانیان به طور مرتب در حال ارائه به بانک مرکزی است و شفاف‌سازی می‌شود، افزود: برای اعمال همه مقررات و قوانین بانک مرکزی به این بانک اعلام آمادگی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: موسسه تحت نظارت مستمر بانک مرکزی است.

لازم به ذکر است که موسسه مالی و اعتباری ایرانیان به زودی به بانک ایرانیان تبدیل خواهد شد.