قرارداد جدید درمان جانبازان از سوی بیمه ایران یک کار ملی است

گروه بازار پول- دکتر ملک زاده، معاون بهداشت و درمان بنیاد امور جانبازان و ایثارگران که در مراسم اجرای قرارداد جدید درمان کامل بیمه ایران و جانبازان سخن می‌گفت، با بیان مطلب فوق، اجرای این قرارداد از سوی بیمه ایران را ایجاد یک فرهنگ جدید ایثارگری و بیمه در جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومی‌بیمه ایران، دکتر ملک زاده در این جلسه ضمن تحلیل شخصیت جانبازان و خانواده معزز شهدا گفت: بحث درمان کامل جانبازان سال‌ها مطرح بوده است، اما شرایط برای درمان کامل مهیا نبوده و هم‌اکنون عزم بنیاد و بیمه ایران جزم شده است. وی سپس ضمن تقدیر و تشکر از بیمه ایران در ارائه خدمت متمادی به جانبازان یادآور شد: سقف این قرارداد در سال‌های گذشته از ۵/۱ میلیون تومان شروع شده است و درمان کامل بیمه ایران در حال حاضر بسیاری از مشکلات ما را که خود امکان رفع آن را نداشته‌ایم، حل کرده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد امور ایثارگران در ادامه با تاکید بر تبدیل این قرارداد به یک قانون و پرهیز از تبصره‌های بیمه‌ای تصریح نمود: این مسیر، یک مسیر طولانی است و هیچ‌کس نمی‌تواند در مقابل طرح خدمت درمان کامل جانبازان و خانواده معزز شهدا مقاومت کند. ضمنا اگر از جایی به‌دلیل ضعف قانون مشکلی پیش آید، ما و آقای سهامیان مشکل را حل می‌کنیم.

معاون بنیاد در ادامه سخنان خود با توجه به بعضی انتظارات خارج از چارچوب مقررات در جهت کنترل ضریب خسارت درمان یادآور شد: من معتقد به رعایت قوانین و مقررات بیمه ایران هستم و اعتقاد دارم در جایی که بیمه ایران منع قانونی دارد، بایستی آن را رعایت کنیم و نباید با استفاده از موقعیت جانبازی انتظار غیر قانونی داشته باشیم.

جواد سهامیان مقدم در جلسه اجرای قرارداد درمان کامل جانبازان ضمن اظهار رضایت از پوشش جدید و کامل ارائه شده از سوی بیمه ایران، از پشتکار و تلاش مسوولان بهداشت و درمان بنیاد شهید تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: ما به کسانی خدمت می‌دهیم که خداوند و پیامبر عظیم‌الشان و ولایت را ولی خودشان قرارداده‌اند و این توفیق خدمت برای ما جای شکر دارد. وی سپس با تشریح نهادهای کفر و دلبستگی دنیایی و با تاکید براینکه خداوند فرموده است کفر را ولایت خود قرار ندهید، گفت: جماعتی که ما امروز توفیق خدمت به آنها را داریم، کسانی هستند که با خدا معامله کرده‌اند و در معامله با خدا خطایی وجود ندارد. قشری که در لحظه شهادت حضور فرشتگان خدا را در کنار خود درک کرده‌اند و خدا می‌داند خدمت به این قشر چه خیر و برکتی برای بیمه ایران خواهد داشت. پس امیدوارم این اقدام بیمه ایران مورد رضای خداوند قرارگیرد.