گروه بازار پول- با حضور غلامحسین حسنخانی، عضو هیات مدیره بانک و محمود قهاری، مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات اولین باجه آموزش بانکداری الکترونیک برای مشتریان در شعبه مرکزی اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن ، در مراسم افتتاح این باجه حسنخانی با تشریح اهداف افتتاح باجه آموزش بانکداری الکترونیک تصریح کرد: با این اقدام فرهنگ استفاده از ابزارهای الکترونیک را در میان مردم نهادینه می‌کنیم و بدین وسیله استفاده از آن در جامعه گسترش می‌یابد.

حسنخانی در ادامه اظهار داشت: استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک باعث رضایتمندی مشتریان خواهد شد و این امر بر دقت و سرعت انجام کارها تاثیر گذاشته و باعث می‌شود مشتری وقت‌ کمتری را در شعبه بگذراند.

وی همچنین آموزش استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک را برای استفاده بهتر مردم از آن ضروری دانست و بر توسعه فرهنگ استفاده از این ابزار در بین مشتریان تاکید کرد.

این گزارش حاکی است، در باجه آموزش بانکداری الکترونیک نحوه‌ استفاده از دستگاه‌های Atm ، Pos ، Pin Pad ، تلفنبانک و اینترنت بانک و نیز خدماتی که به مشتریان ارائه می‌شود به آنها آموزش داده شده و عملکرد انواع کارت‌های الکترونیک از جمله مسکن کارت، کارت خرید اعتباری و کارت هدیه انفرادی و سازمانی برای مشتریان تشریح می‌شود.