فاطمه بهادری - احمد شفیع‌زاده، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر برکنار و غلامحسن تقی نتاج، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری انصار جایگزین وی شد. این در حالی است که فاضلیان مدیر اداره نظارت بر موسسات مالی و اعتباری نیز تغییر کرد و عباسی به عنوان جانشین وی تعیین شد.

در پی برکناری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان وابسته به موسسه مهر، شنیده‌ها از تغییر مدیر عامل این بانک حکایت داشت که روز گذشته با تایید منابع آگاه، نتاج جایگزین شفیع‌زاده شد.

مراسم تودیع شفیع‌زاده و معارفه نتاج قرار است امروز برگزار شود. در حالی نتاج، پست خود در موسسه انصار را به قائم مقام خود می‌سپارد که بانک مرکزی مجوز پذیره‌نویسی این موسسه را صادر کرد. پیش از این موسسه مالی و اعتباری انصار از اعضای شورای پول و اعتبار توانست مجوز تبدیل شدنش به بانک را دریافت کند. هردو موسسه فوق متعلق به بنیاد تعاون سپاه است. نتاج پیش از این در برخی موسسات مالی و اعتباری همچون مهر و انصار حضور داشته و مسوول ساماندهی مطالبات مردم در بحث بحران صندوق‌های قرض‌الحسنه اصفهان بوده است.همچنین گفته می‌شود، در چند روز گذشته سه تن از مدیران مهر اقتصاد شامل علی محمدی مدیر سرمایه‌گذاری، فهیم‌پور، معاون پشتیبانی و فقیری مدیر روابط عمومی در محل کار خود حاضر نشده‌اند.

سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان یکی از بازیگران اصلی بازار سهام است که با اقدام به خرید مستقیم یا غیر مستقیم هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سهام شرکت‌های بورسی چون تایدواتر، تکنوکار، توسعه صنعتی ایران، تراکتورسازی، ایرالکو، توسعه معاون روی و غیره، در مدیریت آنها حضور حداقل و حداکثری دارد.