معرفی دانش کارت سامان در جشنواره کودک الکترونیک

گروه بازار پول- دانش کارت سامان به عنوان یکی از محصولات جدید بانک سامان، جهت عرضه به کلیه مدارس ایران، در دومین کنفرانس و جشنواره کودک الکترونیک معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در جشنواره مذکور به عنوان تنها جشنواره کودک الکترونیک، مقالات متعددی در حوزه الکترونیک و کودکان ارائه شد.

بر همین اساس، در بخشی از این کنفرانس، فرشته ضرابیه، مدیر امور روابط عمومی و بازاریابی بانک سامان، با تاکید بر امر گسترش بانکداری الکترونیک در بین کودکان در راستای فرهنگ سازی، دانش کارت سامان را برای نمایندگان مدارس ایران معرفی کرد.

ضرابیه در ادامه افزود: هر کودک در مدرسه‌اش با به همراه داشتن کارت «دانش کارت سامان» امکان خرید از بوفه، سلف سرویس، کتابخانه، امکان حضور و غیاب الکترونیکی، کنترل ورود و خروج، برداشت محدود از خودپردازهای بانک سامان و بانک‌های عضو شتاب، انتقال وجه و... را دارد.

مدیر امور بازاریابی و روابط عمومی بانک سامان با تاکید بر این امر که «دانش کارت سامان» امکان مدیریت از جانب پدر و مادر کودک را دارد، اظهار می‌کرد: قابلیت بسیار مهم «دانش کارت سامان» این است که موجودی قابل برداشت آن کارت توسط پدر و مادر می‌تواند محدود گردد و همچنین والدین می‌توانند به سادگی از طریق سرویس‌های الکترونیکی همچون خودپرداز، تلفن بانک و اینترنت بانک وجه موردنظر خود را به کارت دانش‌آموز و فرزند خود انتقال دهند.

به اعتقاد وی، با اجرای دانش کارت سامان در تعدادی از مدارس تهران و شهرستان، به کودک خود می‌آموزیم که چگونه با فرآیندهای الکترونیک کار کنند و همچنین به سادگی فرهنگ بانکداری الکترونیک را رواج داده‌ایم. در پایان کنفرانس، لوح‌های تقدیر از جانب بانک سامان به نمایندگان مدارس که در زمینه دانش کارت همکاری داشته‌اند، تقدیم شد و همچنین تندیسی از طرف جشنواره کودک الکترونیک به بانک سامان به عنوان حامی جشنواره اعطا شد. بانک سامان و بیمه سامان با همکاری یکدیگر، در این جشنواره که تا روز جمعه۲۰/۹/۸۸ در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، واقع در خیابان حجاب پابرجاست، در غرفه‌ای به ارائه کلیه خدمات ارزی، ریالی و بیمه‌ای می‌پردازند. در ضمن، علاقه‌مندان به دریافت دانش کارت با شرکت پارس‌ لن می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۰۲۰۰۱۳ تماس حاصل فرمایند.