گروه بازار پول- تعداد کاربران چهار خدمت نوین بانک اقتصادنوین در پایان آبان‌ماه ۱۳۸۸ در مقایسه با مدت مشابه

سال قبل بیش از ۷/۴ برابر رشد نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی‌بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران تلفن‌ بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک نوین در پایان آبان‌ماه امسال به ۹۲۵ هزار و ۱۴۰ نفر رسید که در مقایسه با ۱۹۴ هزار و ۳۲۲ کاربر این خدمات در پایان آبان‌ماه سال گذشته ۷۳۰ هزار و ۸۱۸ نفر رشد نشان می‌دهد.

بر این اساس تعداد کاربران پیام کوتاه بانکی بانک اقتصادنوین در حالی در پایان آبان‌ماه امسال به ۵۵۸ هزار و ۹۸۴ کاربر رسید که تعداد کاربران این خدمت بانک اقتصادنوین در آبان‌ماه سال گذشته ۲۵ هزار و ۵۹۲ کاربر بود که بالغ بر ۲۱ برابر رشد نشان می‌دهد. همچنین تعداد کاربران تلفن ‌بانک نوین نیز در آبان ماه سال گذشته ۱۰۷ هزار و ۸۴ کاربر بود که این تعداد در پایان آبان امسال با بیش از دو برابر رشد به ۲۳۹ هزار و ۴۸۴ کاربر رسید.

تعداد کاربران اینترنت بانک نوین نیز در پایان آبان‌ماه امسال از مرز ۸۸ هزار و ۹۳۱ نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این خدمت در آبان سال ۱۳۸۷ بیش از ۳۴ هزار کاربر رشد نشان می‌دهد.

بر پایه این گزارش، تعداد کاربران موبایل بانک نوین نیز در پایان آبان‌ماه ۱۳۸۸ از مرز ۳۷ هزار و ۷۴۱ کاربر گذشت که در مقایسه با ۷ هزار و ۴۶۴ کاربر این خدمت در آبان سال گذشته بیش از ۴ برابر رشد داشته است.

بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی‌ایران که توسعه کیفی خدمات و محصولات را در برنامه سال‌جاری خود دارد علاوه بر ارائه انواع بانکداری الکترونیکی از طریق ۲۲۴ شعبه خود انواع خدمات بانکی را به هموطنان عزیز در سراسر کشور پهناورمان ارائه می‌کند.

لازم به یادآوری است که تعداد مشتریان بانک اقتصادنوین در پایان آبان‌ماه ۱۳۸۸ از مرز ۳ میلیون و ۶۹۱ هزار مشتری گذشته است.