گروه بازار پول- رییس کل بیمه مرکزی از «اهتمام، حسن تدبیر و تلاش ارزنده شرکت بیمه توسعه برای توسعه صنعت بیمه کشور» تقدیر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ‌شرکت بیمه توسعه، جواد فرشباف ماهریان، رییس کل بیمه مرکزی ایران در نامه‌ای خطاب به مهندس قدرت‌ا... اسدی تاکید کرد: لازم می‌دانم از اهتمام، حسن تدبیر و تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران محترم آن شرکت برای توسعه صنعت بیمه، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

وی در این نامه با اشاره به اینکه شرکت بیمه توسعه در مدت زمانی کوتاه، شعب خود را در اغلب استان‌های کشور، تاسیس و دایر کرده است، خاطرنشان کرد: مایه خرسندی است که بیمه توسعه، با بهره‌گیری از فرصت‌های افتتاح شعب، برنامه‌های دیگری را به طور هماهنگ و همسو با سیاست‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران و با هدف فرهنگ‌سازی، ایجاد تعامل با مسوولان منطقه‌ای و برگزاری نشست‌های تخصصی بین مدیران شعب، تنظیم و اجرا می‌نماید.شرکت بیمه توسعه که نخستین بیمه خصوصی کشور به شمار می‌آید و امکان ارائه تمامی‌خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور را دارد، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تا پایان سال جاری، شعب خود را در سراسر کشور تکمیل خواهد کرد و شمار نمایندگان آن در اقصی‌نقاط کشور نیز از مرز ۱۰۰۰ نفر خواهد گذشت.

این شرکت همچنین برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را در راستای تقویت فرهنگ بیمه، افزایش سطح خدمات بیمه‌ای و تکریم ارباب رجوع در دست اجرا دارد.