انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت بیمه‌آسیا و انجمن بتن کشور

بیمه‌آسیا در راستای گسترش فرهنگ بیمه و حمایت از صنایع به ویژه صنعت بتن کشور، با انجمن بتن تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. به گزارش بینا، حمید تاجیک، مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه‌آسیا، با اعلام خبر فوق گفت: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از صنعت بتن کشور، همزمان با روز بتن به امضای طرفین رسید.

تاجیک افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، شرکت بیمه‌آسیا متعهد شد تا نسبت به ارائه پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز با تسهیلات و تخفیفات ویژه در قالب بیمه‌نامه‌های گروهی به کلیه اعضای انجمن بتن اقدام کند و در نشست‌های تخصصی با توجه به نیاز اعضا و مقررات بیمه‌ای، نسبت به ارائه پوشش‌های مورد درخواست اقدام نماید.

وی ادامه داد: انجمن بتن ایران نیز طبق این تفاهم‌نامه متعهد گردید که به اعضای خود توصیه کند که کلیه پوشش‌های بیمه‌ای خود را از شرکت بیمه‌آسیا خریداری کند و با ارائه معرفی‌نامه از طریق انجمن از تخفیفات ویژه برخوردار شوند. همچنین نسبت به برگزاری

جلسات کارگروهی تخصصی که منجر به گواهینامه از سوی شرکت بیمه‌آسیا و انجمن بتن می‌شود، اقدام کند.

وی افزود: مدت اجرای این تفاهم‌نامه ۳ سال است و برای سال‌های بعد خود‌به‌خود تمدید خواهد شد، مگر اینکه حداقل یک ماه قبل از انقضای مدت تفاهم‌نامه، هر یک از طرفین نسبت به تغییر، تعدیل، فسخ و یا تجدیدنظر در شرایط قرارداد به طرف دیگر اعلام نمایند.

گفتنی است، سیدمحمد علیپور، مدیرعامل شرکت بیمه‌آسیا و محسن تدین رییس هیات‌مدیره انجمن بتن ایران، تفاهم‌نامه همکاری مذکور را امضا کردند.