سادگی و آسایش را با خدمات الکترونیکی بانک سامان تجربه کنید

گاهی اوقات پیش می آید که در خانه نشسته ایم و در این فکر هستیم که باید به دوستمان یا یکی از آشناهایمان، طرف معامله مان و یا هر فردی که به نوعی به او بدهکار هستیم، مبلغی را بپردازیم یا حتی زمانی می خواهیم از کارتمان وجهی را به بانکی دیگر انتقال دهیم. اما به علل مختلف همچون ترافیک، بی حوصلگی، خستگی ناشی از کار روز قبل و در کل، به سبب آسایش و آرامش بیشترنمی خواهیم به بانک طرف حساب مراجعه داشته باشیم.

در چنین شرایطی به سادگی می توان از خدمات الکترونیکی بانک سامان بهره برد. به این معنا که با کارت های سامان و با همراه داشتن رمز خرید اینترنتی نیز می توانید به راحتی از حسابتان در بانک سامان به بیشتر بانک های انتقال وجه داشته باشید.

در گام اول، بایستی با مراجعه به یکی از نزدیک ترین شعب سامان به منزل و یا محل کارتان به افتتاح حساب در این بانک اقدام نماییدو در خواست دریافت کارت های بانکی سامان را داشته باشید.

پس از مدت زمان کوتاهی، کارتتان و سایر رمزهای خدمات الکترونیکی بانک سامان آماده می شود. کارت شما دارای یک عدد رمز کارت (جهت استفاده از دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش مستقر در فروشگاه ها) و یک رمز خرید اینترنتی برای استفاده در" فرایند خرید از سایت های اینترنتی" است.

پس از ورود به سایت www.sb۲۴.com بر روی گزینه "مدیریت پرداخت الکترونیکی" کلیک نمایید. در این بخش می توانید پس از وارد کردن شماره کارت سامان، رمز خرید اینترنتی(کلمه عبور)،کد سه رقمی(cvv۲ که بر روی کارت و بالای شماره کارت و یا ظهر کارت درج شده) و تاریخ انقضای کارت(تحت عنوانexp date در پایین شماره کارت) ، موجودی کارت سامان خود را را در بالای صفحه مشاهده نموده و سپس با داشتن اطلاعات کارت خود در بانک سامان و کارت بانکی طرف مقابل در هر از یک بانک های ملت، تجارت، ملی، صادرات،کارآفرین، صنعت و معدن، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، عملیات انتقال وجه را به آسانی انجام دهید.

در مرحله بعد، بایستی شماره کارت یا حساب بانک سامان مقصد و مبلغ مورد نظر را وارد نموده و در نهایت، پس از تأئید جزئیات انتقال(مانند اعلام نام دارنده کارت مقصد)، می توان مبادرت به انجام عملیات مورد نظر نمود که با یادداشت کد پیگیری برای خود می توان از انجام انتقال مورد نظر اطمینان حاصل نمود.انتقال وجه از کارت های سامان به دیگر کارت های سامان ،کارت های سایر بانک ها و انتقال وجه از کارت های سامان به حساب های سامان به این طریق امکان پذیر است. شما خواننده گرامی، با یک بار مراجعه به شعب بانک سامان و اخذ رمز کارت های بانکی و سایر خدمات الکترونیکی به سادگی و راحتی سرویس های ما پی می برید.

خوانندگان عزیز، جهت تکمیل هرگونه اطلاعات تکمیلی در این خصوص می توانید در هر زمان از شبانه روز، با مرکز سامان ارتباط به شماره۶۴۲۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

تهیه و تنظیم:لی لی کیوان(رییس دایره فرهنگی بانک سامان)

Email:l_keyvan@sb۲۴.com