تلاش ما این است که از هر یک از مناطق ۲۲‌گانه تهران یک شعبه بانک توسعه تعاون راه‌اندازی کنیم.

ماشاءالله عظیمی ـ ‌مدیرعامل بانک توسعه تعاون ـ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دو سال گذشته تنها دو شعبه در تهران وجود داشت ولی امروز نزدیک به هشت شعبه فعال در تهران داریم که نشان می‌دهد ظرف دو سال، چهار برابر همه سال‌های گذشته شعبه تاسیس شده است.

وی افزود: با توجه به راه‌اندازی بانک‌ توسعه تعاون در نظر داریم در هر یک از مناطق ۲۲‌گانه تهران یک شعبه بانک را دایر کنیم تا ضمن توسعه شعب، تعاونی‌ها از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند.

عظیمی با اشاره به آماده شدن اساسنامه بانک توسعه تعاون افزود: یک گروه سه نفره مشغول بررسی اساسنامه هستند. خوشبختانه پیش‌نویس اولیه آماده شده است و ظرف دو ماه آینده باید به دولت تقدیم شود که امیدوارم با تاسیس صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون یک موسسه مالی‌ دیگر را برای حمایت از خود در کشور به دست آورد. مدیرعامل بانک توسعه تعاون در عین حال از پرداخت بیش از ۲۵‌میلیارد تومان اعتبار توسط بانک توسعه تعاون خبر داد و برنامه‌ریزی برای ساماندهی حساب‌های مالی اتحادیه‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون برشمرد.

عظیمی در پایان درباره‌ انتقال وجوه و حساب‌های مشتریان از صندوق‌ به بانک توسعه تعاون گفت: کلیه عملیات نقل و انتقال اعتبارات، اطلاعات و تعهدات به ویژه امور جاری مشتریان بدون کمترین خللی به بانک صورت گرفته است و مشتریان می‌توانند در آینده نزدیک از آنها بهره‌مند شوند.