گروه بازار پول- بانک پاسارگاد به منظور رفاه حال مشتریان و آسودگی خاطر آن‌ها‌، خدمات سیستم پرداخت‌اینترنتی خود را توسعه داد. به گزارش روابط عمومی ‌بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی، در آیین افتتاح شعبه اندرزگو، ضمن اعلام خبر فوق گفت: با توسعه روز افزون تجارت الکترونیک، پرداخت الکترونیک به عنوان بستر ‌این تجارت جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. یکی از روش‌های پرداخت‌ اینترنتی نیز از طریق کارت‌های بانکی است.

وی ادامه داد: از‌این رو کلیه موسسات، شرکت‌ها یا افرادی که تمایل داشته باشند کالا و خدمات خود را از طریق ‌اینترنت عرضه کنند، قادر هستند به وسیله اتصال به درگاه ‌اینترنتی (payment gateway) به ‌این سرویس دسترسی پیدا کنند.

رفیعی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های ‌اینترنتی برای استفاده از‌این سیستم در بانک پاسارگاد، می‌توانند به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به نشانی www.pep.co.ir مراجعه و پس از مطالعه راهنما، فرم درخواست سیستم پرداخت ‌اینترنتی پاسارگاد را برای‌ این شرکت ارسال کنند تا کارشناسان در اسرع وقت و پس از بررسی، از طریق‌ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنند.

مدیر روابط عمومی‌بانک پاسارگاد در پایان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن‌های ۹ و ۸۸۵۷۳۸۷۸ تماس بگیرند یا سوالات خود را به آدرس ecommerce@pep.co.ir ارسال کنند.