بانک مرکزی اعلام کرد: ارزش دلار آمریکا روز گذشته در بازار رسمی ارز ۱۴‌ریال افزایش داشت، درحالی‌که پوند انگلیس با ۳۶۱‌ریال کاهش مواجه بود.

به گزارش فارس، طبق گزارش روز گذشته بانک مرکزی دلار آمریکا در نخستین روز هفته با ۱۴ریال افزایش به ارزش ۹‌هزار و ۸۶۸‌ریال رسید در حالی‌که این نرخ پنج‌شنبه گذشته ۹‌هزار و ۸۵۴‌ریال اعلام شده بود.

این گزارش حاکی‌است، پوند انگلیس با کاهش قابل توجه ۳۶۱ ریالی به ارزش ۱۵‌هزار و ۷۴۵‌ریال رسیده، این نرخ در آخرین آمار بانک مرکزی ۱۶‌هزار و ۱۰۶‌ریال اعلام شده بود.

براساس این گزارش، فرانک سوئیس پنج‌شنبه گذشته ۹‌هزار و ۵۹۳‌ریال بود و روز گذشته تنها با ۹‌ریال افزایش به ارزش ۹‌هزار و ۶۰۲‌ریال رسیده است، همچنین یکصد ین ژاپن با رشد ۱۶۴ ریالی به ارزش ۱۱‌هزار و ۸‌ریال رسیده، درحالی‌که این نرخ در آخرین آمار بانک مرکزی ۱۰‌هزار و ۸۴۴‌ریال اعلام شده بود.

طبق این گزارش، ارزش نرخ‌های ریال سعودی و یوآن چین به ترتیب با ۴و ۲‌ریال افزایش ۲‌هزار و ۶۳۲‌ریال و یک‌هزار و ۴۴۶‌ریال اعلام شده است، همچنین یورو که روز پنج‌شنبه ۱۴‌هزار و ۵۰۶‌ریال بود با ۱۲‌ریال کاهش به ارزش ۱۴‌هزار و ۴۹۴‌ریال رسیده است.