گروه بازار پول- با افتتاح شعبه الکترونیکی ۲۴ ساعته بانک تجارت در دانشگاه رازی کرمانشاه، خدمات نوین بانکی در دسترس دانشجویان و استادان این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسم افتتاح این شعبه «سلیمان توکلی»، مدیر شعب بانک تجارت کرمانشاه در سخنانی افتتاح شعبه فوق را در راستای تکریم بیش از پیش ارباب رجوع و فرهنگ‌سازی بهره‌گیری از خدمات بانکداری الکترونیک دانست و گفت‌: امروزه انجام عملیات بانکی به صورت الکترونیک تاثیر قابل ملاحظه‌ای در وقت و هزینه مشتریان داشته وبانک تجارت با توجه به این مهم به‌عنوان مبتکر ایجاد شهرک‌های بانکداری الکترونیک در محیط‌های دانشگاهی از سال‌های گذشته اقدامات موثری را در این زمینه به انجام رسانده است و اکنون ده‌ها دانشگاه در سراسر کشور از خدمات شهرک‌های بانکداری الکترونیک بانک تجارت بهره می‌برند.

وی گفت‌: مسلما قشر دانشجو برای استفاده از ابزارهای نوین استقبال بیشتری نشان داده و دیگران را نیز به این امر تشویق خواهد کرد و ما اعتقاد داریم دانشگاه‌ها مکان بسیار مناسبی برای فرهنگ‌سازی بانکداری الکترونیک است.

پروفسور خدائی، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه نیز با قدردانی از تعامل مطلوب بانک تجارت اظهار امیدواری کرد که تداوم این همکاری موجب گسترش بیش از پیش فرهنگ استفاده از خدمات بانکی الکترونیک باشد.