گروه بازار پول - دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین می‌توانند در جشنواره مهر هشتم شرکت کنند. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، جشنواره بزرگ مهرهشتم همزمان با ماه مبارک رمضان و از روز ۸ شهریورماه ۸۸، آغاز شده است و تا روز ۸ آبان ۸۸ میلاد حضرت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

تلاش در مسیرتوسعه بانکداری الکترونیکی در کشور، افزایش استفاده از پایانه‌های فروش نزد عموم شهروندان، جایگزینی کارت‌های بانکی به‌جای پول نقد، افزایش تعداد و مبلغ تراکنش‌های پایانه‌های فروش و کیوسک‌های خدمت‌رسانی بانک اقتصادنوین و ارتقای سطح وفاداری مشتریان ابزار پرداخت الکترونیکی بانک اقتصادنوین ازجمله اهداف این ‌جشنواره است.

نحوه شرکت در جشنواره مهرهشتم به این ترتیب است که هر یکصدهزار ریال خریدی که از طریق پایانه‌های فروش یا کیوسک‌های خدمت‌رسانی بانک اقتصادنوین انجام شود، به‌ صورت جداگانه یک امتیاز برای فروشنده (پذیرنده کارت) و یک امتیاز برای خریدار منظور می‌شود. در پایان جشنواره، مجموع امتیاز هر یک ازدارندگان کارت و پذیرندگان محاسبه می‌شود و پس از قرعه‌کشی، برندگان جشنواره مشخص می‌شوند.

با توجه به اینکه قرعه‌کشی بر اساس امتیازهای کسب شده انجام می‌شود با افزایش تراکنش‌ها امتیازهای دارنده کارت یا پذیرنده کارت افزایش می‌یابد که در این حالت احتمال برنده‌شدن نیز افزایش می‌یابد.

بر این اساس، دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصاد نوین می‌توانند با کسب امتیاز در این جشنواره شرکت کنند.

جوایزاین‌ جشنواره شامل ۸ جایزه پنج میلیون ریالی (کمک هزینه سفر حج عمره)، ۸۸ جایزه دومیلیون ریالی (کمک هزینه سفر به مشهد مقدس) و ۸۸۸ جایزه ارزنده دیگراست که پس از قرعه‌کشی در مراسم ویژه‌ای به برندگان جشنواره اهدا خواهد شد.

• بسته انگیزشی جشنواره

علاوه بر جوایز اعلام شده، بسته انگیزشی ویژه‌ای نیز برای شرکت‌کنندگان در جشنواره مهرهشتم پیش‌بینی شده است. ارائه ۱۰‌درصد تخفیف درخدمات بیمه‌ای بیمه نوین (به استثنای بیمه شخص ثالث، عمر و پس‌انداز) به کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره (دارندگان کارت و پذیرندگان)، مدیریت کارمزد تراکنش پذیرندگان درمدت برگزاری جشنواره و ارتقای سطح کیفی خدمات نظیر پشتیبانی اضطراری پایانه‌های فروش از جمله اجزای این بسته انگیزشی می‌باشند.

• جشنواره‌های پیشین

به‌منظور توسعه استفاده از پایانه‌های فروش نزد عموم مردم و افزایش میزان بهره‌برداری از دستگاه‌های پایانه‌های فروش شرکت پرداخت نوین آرین (وابسته به بانک اقتصادنوین) تاکنون جشنواره‌هایی چون جشنواره ارمغان نوین ۱ و ۲، جشنواره روزانه دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین را با موفقیت برگزار نموده است. این شرکت همچنین با تاسیس «باشگاه پذیرندگان نوین» به‌عنوان نخستین باشگاه پذیرندگان پایانه‌های فروش در کشور، هدایا و جوایز ارزنده‌ای چون تورهای مسافرتی را به پذیرندگان پایانه‌های فروش ارائه می‌کند.

شایان ذکراست شرکت پرداخت نوین آرین، متولی شبکه پول و پرداخت الکترونیکی بانک اقتصادنوین است و بازاریابی، نصب و پشتیبانی محصولات وخدمات پرداخت الکترونیکی بانک اقتصادنوین نظیر پایانه‌های فروش، کیوسک‌های خدمت‌رسانی، دستگاه‌های خودپرداز و... را برعهده دارد.