بانک مرکزی متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی و دلار و یورو را در بازار آزاد شهر تهران در دو ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل اعلام کرد.

به گزارش بانک مرکزی، در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم به ۲۱۶‌هزار و ۳۹۱ تومان و با طرح جدید به ۲۱۳‌هزار و ۶۱۹ رسید که در مقایسه با ماه قبل به ترتیب ۲/۱درصد و ۸/۰درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۸۷ طرح قدیم ۰۱/۱درصد کاهش و طرح جدید ۲/۴درصد افزایش نشان می‌دهد. در دو ماه اول سال ۱۳۸۸ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم ۲۱۷‌هزار و ۵۳۸‌تومان و با طرح جدید ۲۱۴‌هزار و ۳۶۲‌تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۸۷ طرح قدیم ۹درصد کاهش و طرح جدید ۵/۲درصد افزایش یافته است.

در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ۹‌هزارو۹۴۰‌ریال و ۱۳‌هزارو۲۴۰‌ریال بود که نسبت به ماه قبل دلار آمریکا ۴/۰درصد و یورو به میزان جزئی کاهش یافته است و در مقایسه با ماه مشابه سال۱۳۸۷ دلار آمریکا ۴/۷درصد افزایش و یورو ۸/۷درصد کاهش نشان می‌دهد.