ناظمی

تاثیر تکنیک‌های برتر در اقتصاد عجیب ما با در نظر گرفتن منافع آنی ودراز مدت و دقت درامور بانکی به نفع دو طرف تعامل کننده معاملات است. معاملات بسیار پیچیده بازار فعلی که ملغمه ای از سیاست و فرهنگ‌، شعور و اخلاق و تکنیک‌های متفاوت بانکی و غیر بانکی در سیستم‌های بازارهای فعلی ایران و اصناف با در نظر گرفتن تضامینی که به وجود خواهد آورد، تاثیرات شگرفی بر اقتصاد ایران خواهد داشت‌، لیکن کماکان کمبود اطلاعات و آموزش در ادارات مختلف دولتی و بانک‌ها باعث شده که درصد بالایی از روسای بانک‌ها و معاونان اعتباری از این پدیده نوظهور بانکی (گشایش LC ریالی) بی اطلاع هستند یا به این نوع تکنیک‌ها اعتماد ندارند و این باعث شده که مشتری‌ها سردرگم شوند.

به هرحال در حال حاضر بازار تشنه این‌گونه معاملات است. این امکان با آموزش افراد و پرورش متخصصین بانکی و گروه‌های معتبر مشاورین بانکی امکان‌پذیر است که این گروه‌ها می‌توانند در تسهیل بوروکراسی‌ها کمک کنند و در واقع آنها آموزش یافته‌اند که چطور انواع و اقسام فرم‌ها و دیگر رویه‌های کاری را طی کنند و کارها را سریع‌تر تحقق دهند و به هدف نزدیک کنند. تولید افکار مالی در ایران امری است لازم و ما احتیاج مبرمی‌ در بازار به اطلاعات دقیق و تکنیک‌های معتبر فعلی از طریق سیستم‌های جدید بازرگانی و منبع یابی که توسط این تکنیک‌ها صورت می‌گیرد و در نهایت به سرمایه‌گذاری خارجی منجر می‌شود‌، داریم. با این روش زمانی که شما می‌خواهید با خارجی‌ها استاندارد معامله کنید و افراد متخصص هم در این زمینه‌ها وجود دارند‌، سرمایه‌گذاران خارجی تمایل بیشتری خواهند داشت که در کشورمان سرمایه‌گذاری کنند.

در هر حال سوال اصلی این است که آیا بانک‌ها با مشکلات مختلفی مواجه هستند که آن را تبلیغ نمی‌کنند یا اهل بازار هنوز آگاهی کامل پیدا نکرده‌اند ؟

INFO@ZEP.CO.IR