گروه بازار پول - روابط‌عمومی‌و تبلیغات موسسه مالی و اعتباری شهر طی گزارشی از افتتاح اولین شعبه این موسسه در شهر قزوین با حضور مسوولان و مدیران استان خبر داد.

به گزارش این روابط‌عمومی‌و تبلیغات اولین شعبه این موسسه در شهر قزوین با حضور شهردار قزوین و اعضای شورای اسلامی‌آن شهر و جمعی از مدیران و مسوولان ارشد موسسه افتتاح گردید.

حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران و رییس هیات‌مدیره موسسه مالی و اعتباری شهر از اتصال این موسسه به شبکه شتاب خبر داد و به لزوم بهره‌گیری این موسسه از ابزار نوین بانکداری الکترونیک اشاره کرد.

دکتر پورزرندی با اعلام این مطلب که «نوآوری در خدمت» شعار تبلیغاتی این موسسه است و تحقق آن باید سرلوحه و دستور کار تمام مدیران این موسسه باشد، افزود: امروز بسترسازی و فراهم نمودن تجهیزات بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات مناسب به مشتریان بسیار ضروری است و موسسه مالی و اعتباری شهر باید در این راستا با جذب نیروی انسانی متخصص و رفع خلاء‌های بانکداری الکترونیک و IT پیش‌قدم باشد.

در ادامه این گزارش ضمن اشاره به حضور معاونان و مدیران ارشد موسسه مالی و اعتباری شهر در مراسم مذکور آمده است، جناب آقای قهرمانی معاون امور شعب موسسه طی سخنرانی اعلام کرد شعب این موسسه به سرعت در حال توسعه به تمام شهرهای کشور می‌باشد و طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده تعداد این شعب تا پایان سال به ۱۰۸ شعبه خواهد رسید.

قهرمانی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی این موسسه مشارکت در ساخت و تکمیل پروژه‌های فنی و عمرانی شهرها و تامین مالی در این خصوص می‌باشد که قطعا این موضوع در آبادانی و سازندگی شهرها موثر خواهد بود وبا حضور شهروندان محترم و مشارکت شهرداری‌ها موفقیت در این راه تقویت خواهد شد. قهرمانی خبر از تعویض تابلوهای این موسسه به بانک شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت امروز ما خود را جزئی از خانواده شهرداری‌ها می‌دانیم و بنا به گفته یکی از مقامات مسوول در شهرداری تهران به لطف الهی و کمک و یاری شهروندان و مدیران شهرداری‌ها به یکی از بانک‌های قدرتمند در کشور تبدیل خواهیم شد.

قهرمانی در پایان از تمام مسوولان شهرداری قزوین و سایر مدیران موسسه مالی و اعتباری شهر بالاخص جناب آقای قدیری معاون مالی و اداری و جناب آقای کیانی، مدیر پشتیبانی این موسسه بابت همکاری و مساعدت‌های آنان در آماده‌سازی و افتتاح شعبه قزوین تشکر و قدردانی نمود. روابط‌عمومی‌‌موسسه مالی و اعتباری شهر در پایان این گزارش انتصاب خانزاده به ریاست شعبه قزوین که در تقاطع خیابان فلسطین و دهخدا قزوین واقع شده را اعلام کرد.