تمام قراردادهای منعقده میان صندوق تعاون و تعاونی‌ها با رعایت حقوق طرفین به بانک توسعه تعاون منتقل می‌شوند و بدون کوچک‌ترین خللی در آنها، به سرعت و با امکانات بیشتر پیگیری خواهند شد.

ماشاء‌ا... عظیمی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام هم‌وغم ما در سال جاری این است که خدمت‌رسانی به تعاونی‌ها را با سرعت و جدیت ادامه دهیم و خوشبختانه با تشکیل بانک توسعه تعاون دستیابی به این هدف دشوار نیست و در نظر داریم تا در عرصه اعتباری در سال ۸۸ خدمت‌رسانی به اعضا و تعاون‌گران را دنبال کنیم.

وی از تجهیز شعب بانک توسعه تعاون به سیستم‌های الکترونیکی خبر داد و گفت: درصدد هستیم تا شعب بانک را به خدمات بانکداری الکترونیکی اعم از تلفن بانک، تلفن گویا و ATM مجهز کنیم و در تمام مراکز استان‌ها شعب خود را دایر کرده‌ایم.

تعداد زیادی شعبه هم از سوی هیات وزیران در استان‌ها به تصویب رسیده است که امیدواریم پس از مکان‌یابی به سرعت به بهره‌برداری برسند.

عظیمی با اشاره به وجود ۳۷۰ شعبه و باجه فعال افزود: از این تعداد ۱۵۲ مورد شعبه و مابقی باجه هستند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مورد سرنوشت قراردادهای منعقده میان صندوق تعاون با تعاونی‌ها پس از تبدیل صندوق تعاون به بانک، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه‌ها با رعایت حقوق طرفینی به بانک توسعه تعاون منتقل می‌شوند و نه تنها خللی در آنها ایجاد نمی‌شود، بلکه به سرعت و با امکانات بیشتری پیگیری خواهند شد.