گروه بازار پول- شرکت بیمه پاسارگاد عرضه‌کننده طرح جدید بیمه آتش‌سوزی ویژه واحدهای صنفی، این بیمه‌نامه را برای نخستین بار در کـشور به صورت دفترچه‌ای صادر کرد. به گزارش روابـط عمومـی بیمـه پاسـارگاد، از ایـن پس با ابتکار جـدید بیمه پاسارگاد، بیـمه آتش‌سوزی با پوشش‌های متعدد و حق بیمه بسیار مناسب در محل واحدهای صنفی قابل صدور و ارائه می‌باشد.

بیمه پاسارگاد در بیمه آتش‌سوزی واحدهای صنفی، خسارت ناشی از آتش، صاعقه و انفجار را تحت پوشش قرار می‌دهد و همـچنین خسارت ناشی از اقـدامات لازم که به منظور جلوگیری از افزایش خـسارت صورت می‌گیرد را بیمه می‌کند. در طرح بیمه آتش‌سوزی واحدهای صنفی باید به این نکته توجه داشـت که سـرمـایـه واحد بیـمه شده در زمان وقوع خسارت با توجه به میزان خـسارت، کم می‌شود که در ایـن طرح می‌توان با پرداخـت حق بیمه اضافی سرمایه بیـمه را افزایش داد. در بیمـه‌نامه آتش‌سـوزی واحدهای صنـفی، می‌توانید پوشـش‌هایی افزون بر پوشش‌های اصلی این طـرح مانند سیل و... را نیز اضافه کنید تا از پوشـش‌های بیشتر بهره‌مند شوید. از ویژگـی‌های این طـرح می‌توان به صدور و ارائه آن در لحظه و محل کار شما اشاره کرد.

بیمه‌نامه آتش‌سوزی ویژه واحدهای صنفی جهت رفاه حال همشهریان گرامی شرایطی را ایجاد کرده که شما می‌توانید با توجه به سـرمایه و میزان خطرپذیری واحـد صنفی خود یکی از چهار طرح این بیمه‌نامه را انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با سامانه اطلاع‌رسانی بیمه پاسارگاد به شماره تلفن ۸۲۴۸۹، یا پایگاه اینترنتی

www.pasargadinsurance.ir و یا کلیه شعب و نمایندگی‌های شرکت در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.