گروه بازار پول- بانک پارسیان به منظور گسترش فرهنگ خرید از طریق دستگاه‌های کارتخوان به فروشندگان طرف قرارداد خود جایزه می‌دهد.

اصغر باباپور معاون بازاریابی و فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با اعلام اینکه بانک پارسیان هم‌اکنون با نصب بیش از یکصدوسی‌هزار دستگاه کارتخوان، بزرگترین شبکه فروشگاهی کشور را در اختیار دارد، گفت: به منظور تشویق و ترغیب فروشندگان به استفاده از پایانه‌های فروش، در قرعه‌کشی بانک پارسیان برای اولین بار علاوه بر دارندگان کارت‌های بانکی، به فروشگاه‌های فعال طرف قرارداد که دارای دستگاه کارتخوان این بانک می‌باشند به قید قرعه جایزه تعلق می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، اسامی برندگان قرعه‌کشی مخصوص فروشگاه‌های طرف قرارداد در نشانی www.pec.ir و روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام می‌شود.

همچنین باباپور با اعلام این خبر گفت: به منظور تشویق دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب، بانک پارسیان با ایجاد یک نوع سیستم جدید و انحصاری، روی دستگاه کارتخوان خود به صورت آنلاین (در لحظه خرید) به استفاده کنندگان از دستگاه‌های کارتخوان بانک پارسیان جایزه می‌دهد.

وی اظهار داشت: برای اولین بار در کشور این سیستم روی دستگاه کارت‌خوان بانک پارسیان نصب شده است و دارندگان تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب در صورت خرید از دستگاه کارتخوان بانک پارسیان در همان لحظه خرید به قید قرعه برنده جوایز بانک پارسیان به صورت کارت هدیه در مبالغ مختلف خواهند شد.