گروه بازار‌پول- برابر گزارش روابط عمومی و تبلیغات موسسه مالی و اعتباری شهر، شعب این موسسه در شهرهای قم، تبریز، شیراز و قزوین به زودی افتتاح خواهند شد. روابط عمومی و تبلیغات موسسه مالی و اعتباری شهر در پی اعلام این خبر اضافه کرد که این موسسه با سرعت در جهت توسعه فعالیت و شعب خود به شهرهای کشور در حال حرکت است و در حال حاضر نیز به غیر از تهران در کلانشهرهای تبریز، مشهد مقدس، اصفهان و کرج آماده ارائه خدمات به مشتریان و شهروندان ارجمند می‌باشد.

روابط عمومی و تبلیغات موسسه مالی و اعتباری شهر در ادامه این خبر گفت: به حول و قوه الهی مراسم افتتاح این شعب با حضور مسوولان ارشد موسسه و شهرداری و مقامات محلی آن شهرها برگزار خواهد شد و همچنین از مسوولان شبکه بانکی آن استان نیز جهت حضور در مراسم افتتاح آن شعب دعوت به عمل می‌آید.

موسسه مالی و اعتباری شهر آخرین شعبه خود را در شهر کرج افتتاح نموده و الباقی شعبه‌های موسسه در شهرهای قم، تبریز (شعبه دوم)، شیراز و قزوین نیز آماده افتتاح می‌باشند.

این موسسه از جمله موسسات مالی و اعتباری است که با مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده و در زمینه ارائه انواع خدمات بانکی فعالیت دارد و یکی از اهداف مهم این موسسه تهیه منابع مالی لازم برای شهرداری‌های کشور به منظور توسعه و ارتقای سطح خدمات شهری و حل مشکلات نقدینگی حوزه مدیریت شهری می‌باشد.پیشتر در اخبار رسانه‌های مختلف شاهد خبر موافقت اصولی مسوولان با تبدیل این موسسه به بانک شهر بودیم که مراحل اداری و قانونی خود را می‌گذراند.