گروه بازار پول- همزمان با شب نیمه شعبان، بیمه توسعه شعبه اردبیل با حضور مقامات کشوری و استانی در اردبیل افتتاح شد. در این مراسم قاسم محمدی، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی، اکبری فرماندار اردبیل، کارشناسان و روسای شعب بیمه توسعه، روسای بیمه‌های مختلف در منطقه، مقامات استان، تجار، کسبه و سایر اقشار شرکت داشتند.

منوچهر انتظار، مدیر منطقه شمال غرب کشور، ضمن عرض خیرمقدم به حضار و تبریک اعیاد شعبانیه به شروع به‌کار بیمه توسعه در سال ۸۲ به‌عنوان اولین بیمه خصوصی کشور اشاره کرده و تحت پوشش قرار دادن کلیه استان‌های منطقه شمال غرب کشور را در طی سال گذشته از فعالیت‌های قابل ذکر و شایان توجه بیمه توسعه در مسیر توسعه بیمه یاد کرد.

انتظار ضمن اشاره به توانمندی‌های استان اردبیل مردم منطقه را افرادی صاحب فکر نامید و اظهار امیدواری کرد که به یاری صاحبان اندیشه در منطقه بیمه توسعه بتواند با ارائه خدمات نوین پیشگام باشد.

مدیر منطقه شمال غرب بیمه توسعه به شروع همزمان کلاس‌های آموزشی برای نمایندگان بیمه توسعه با اساتید مجرب مرکز اشاره نموده و اظهار امیدواری کرد که با گسترش شبکه فروش و خدمت‌رسانی توفیق روزافزون را شاهد باشد.

منوچهر انتظار، اعتماد مردم به بیمه توسعه را رمز پیشرفت و توسعه آن دانست و از اعتماد مردم تشکر کرد و اطمینان داد که در پاسخگویی به این اعتماد بیمه توسعه همراه با مردم و در کنار مردم و برای مردم خواهد بود. در این مراسم دکتر عبادالله‌زاده به‌عنوان رییس شعبه اردبیل به حاضرین معرفی شد. سپس اکبری فرماندار اردبیل در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت قائم از حضور بیمه توسعه در منطقه در جهت توسعه بیمه تشکر و استقبال کرد و بر لزوم حرکت در جهت توسعه فرهنگ و استفاده از اثرات مثبت و کارساز آن تاکید نمود.