گروه بازار پول- بیمه پاسارگاد در شهر بوشهر حضور خود را به ثبت رساند. شعبه بوشهر بیست و یکمین شعبه از خانواده بیمه پاسارگاد است که به منظور رفاه حال همشهریان بوشهری در‌این شهر راه‌اندازی شده است. شعبه بوشهر بیـمه پاسـارگاد واقع در خیابان امام خمـینی، پل درویش، طبقه فوقـانی بانک پاسارگاد آماده ارائه خدمـات متنوع بیمه‌ای به هموطنان عزیز مـنطقه می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی‌بیمه پاسارگاد، ارائه بیمه باربری از جمله خدماتی است که بیمه پاسارگاد در شعبه بوشهر به دلیل ویژگی‌های منطقه بر عرضه صحیح و مناسب آن با شرایط ویژه تاکید فراوان دارد. بیمه باربری، جبران خسارت‌ها و زیان‌های وارد به انواع محموله‌ها از مبدا بارگیری تا مقصد نهایی برای محصولات کارخانه‌های تولیدی، کالاهای مصرفی اولیه، انواع مصنوعات و ماشین‌آلات که در جریان حمل و نقل‌، بارگیری و تخلیه به آن صدمه وارد می‌شود را تحـت پوشش قرار می‌دهـد. بیمه باربری در دو بخش حمل و نقل داخلـی و حمل و نقل بین‌المللی به ارائه خدمات می‌پردازد. بیمه حمل و نقـل داخلی محموله‌هایی را که مبدا و مقصـد مسیر حمل آنها در محـدوده جغرافیایـی‌ایران قراردارد را شامل می‌شود و خطرات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، واژگونی، تصادف، تصادم، پرت شدن از روی وسیله نقلیه، سرقت کلی محموله، خسارت‌های ناشی از تخلیه و بارگیری، آبدیدگی، برخورد جسم خارجی به محموله را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین بیمه حمل و نقل بین‌المللی محموله‌های وارداتی، صادراتی و ترانزیتی بر اساس شرایط استاندارد انستیتوی بیمه‌گران لندن شروط A-B-C یا Total Loos را تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی‌بیمه پاسارگاد، در‌این شعبه خدمات مشاوره‌ای بیمه‌ای به همراه انواع بیمه نامه‌ها از جمله بیمه‌نامه عمر و تامین آتیه با مزایای انعطاف‌پذیری در میزان حق بیمه مطابق با توان پرداخت مردم و اختیار در شیوه پرداخت حق بیمه (ماهانه) و بیمه‌های آتش سوزی، بیمه اتومبیل، بیمه باربری شامل حمل و نقل داخلی و بین‌المللی‌، بیمه مسوولیت مدنی و انواع بیمه‌های مسوولیت حرفه‌ای، انواع بیمه‌های مهندسی، بیمه‌های اشخاص شامل حوادث‌، درمان‌، مسافرت به خارج از کشور و انـواع بیمه‌های پول با حضور کارشـناسان با تجربه صنعت بیمه در کوتاهترین زمان ممکن و شـرایط مناسب عرضـه می‌گردد. همکاران ما در شعبه بوشهر، جهت ارائه مشاوره و عرضه انواع خدمات بیمه‌ای و همچنین اعطای نمایندگی فروش پذیرای شما هموطنان گرامی‌ می‌باشند.