براساس گزارش بانک مرکزی سه بانک ملت، تجارت و صادرات بیشترین آمار اسناد تسویه شده مشتری به مشتری را در هفته گذشته به خود اختصاص دادند.

به گزارش باشگاه خبری «توانا»، آخرین گزارش بانک مرکزی در خصوص عملکرد بانک‌ها در ساتنا و آمار روزانه اسناد تسویه شده مشتری به مشتری در ساتنا از تاریخ ۳ تا ۸ مرداد ماه سال ۱۳۸۸ نشان می‌دهد که بیشترین تعداد تراکنش در این زمینه طی مدت مذکور متعلق به بانک‌های ملت، تجارت و صادرات بوده است که به ترتیب آمار ۲۳‌هزار و ۱۵۶، ۱۱‌هزار و ۶۵۹ و ۹‌هزار و ۲۳۰ تراکنش را به ثبت رسانده‌اند. این گزارش حاکی‌است، بانک‌های صنعت و معدن، توسعه و اقتصاد نوین به ترتیب با ارقام ۶۳، ۱۶۲ و ۲۳۰ تراکنش کمترین آمار روزانه اسناد تسویه شده مشتری به مشتری در ساتنا را دارا هستند.

به گزارش فارس، از تاریخ ۳ تا ۸ مرداد ماه سال جاری، میزان اسناد تسویه شده مشتری به مشتری در ساتنا در هر روز به ترتیب ۱۴‌هزار و ۲۲۴‌مورد، ۱۱‌هزار و ۶۴۵‌مورد، ۱۱هزار و ۱۳۱‌مورد، ۱۰‌هزار و ۶۳۵‌مورد، ۱۰‌هزار و ۴۵۲‌مورد و ۸‌هزار و ۳۸۷‌مورد بوده است. بر اساس گزارش بانک مرکزی، مجموع اسناد تسویه شده مشتری به مشتری بانک‌ها در ساتنا طی این مدت برابر ۶۶‌هزار و ۴۷۴‌مورد اعلام شده است.