بانک سامان؛ بانک ایرانی دارای روابط کارگزاری مناسب با کشورکانادا

بانک سامان با برخورداری از روابط کارگزاری با بانک های کشور کانادا، آماده ارائه خدمات ارزی، برای انتقال و دریافت حوالجات دلار کانادا به کلیه هموطنان عزیز می باشد. در ضمن، فروش ارز وصدور حوالجات ارزی به اکثر کشورهای دنیا نیز از طریق تمامی شعب بانک سامان در تهران و شهرستان ها امکان پذیر می باشد.

گفتنی است؛ افراد متقاضی ارسال حواله به کانادا، با توجه به نکات ذیل می توانند اقدام به این امر نمایند:

مراجعه به هر یک از شعب بانک سامان در سراسر کشور، قدم آغازین ارسال حواله است.

دارابودن حساب نزد بانک سامان جهت ارسال حواله الزامی است.

موجودی حساب شما جهت ارسال حواله کافی باشد.

همراه داشتن وجه نقد جهت ارسال حواله در زمان مراجعه به شعبه نیز یکی از راه های ارسال حواله با شرط داشتن حساب نزد بانک سامان است.

پس از مراجعه به بانک و مراجعه به مسوول ارزی شعب سامان می توانید اقدام به دریافت اطلاعات در خصوص ارسال حواله مورد نظرتان و تکمیل فرم های ارسال حواله نمایید.

موضوعاتی از قبیل کارمزد بانکی، زمان حدودی دریافت حواله ارسالی شما و مواردی از این قبیل از جمله اطلاعاتی است که می توانید از مسوول ارز شعبه دریافت نمایید.

ارائه اطلاعات کامل در خصوص ذی‌نفع حواله و علت انتقال وجه(به عنوان مثال، هزینه زندگی یا هزینه تحصیلی و...) الزامی است.

بر اساس مفاد قانون پولشویی، منشا تامین وجه ارسالی به کشور کانادا بایستی مشخص باشد و فرضا منبع وجه جهت حواله می‌تواند حقوق شخص ارسال کننده باشد.

با تکمیل فرم های موجود در بانک، مبلغ مورد نیازتان به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن به کشور مورد درخواست شما ارسال می گردد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره تلفن ۶۴۲۲ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایند یا از طریق آدرس های پستی info@sb۲۴.com و یا inta@sb۲۴.com درخواست مورد نظر خود را تقاضا نمایند.