افتتاح حساب نزد بانک سامان توسط هموطنان مقیم خارج از طریق اعطای وکالت

کلیه هموطنان عزیز که در خارج از کشور مقیم می باشند، می توانند از طریق اعطای وکالت به شخص مورد اعتماد خود در داخل ایران نسبت به افتتاح حساب نزد بانک سامان و انجام عملیات برروی حساب مذکور اقدام نمایند. به‌منظور تنظیم وکالتنامه هموطنان گرامی بایستی از طریق مراجعه به نزدیک ترین دفتر نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت (اعم از سفارت یا کنسولگری یا دفتر حافظ منافع) نسبت به تفویض وکالت به شخص مورد نظر خود در ایران اقدام کنند. مراحل زیر برای تکمیل تشریفات اعطای وکالتنامه ضروری است:

۱. تنظیم و تکمیل فرم وکالتنامه در نزدیک ترین کنسولگری یا دفتر نمایندگی سیاسی در کشور محل اقامت(وکالتنامه پس از تکمیل بایستی به مهر و امضای کنسولگری برسد)

۲. ارسال وکالتنامه از طریق پست به آدرس و عنوان شخصی که در وکالتنامه به عنوان وکیل قید شده است.

۳. تایید صحت صدور وکالتنامه توسط وزارت امور خارجه (اداره سجلات و احوال شخصیه) در تهران.

۴. ترجمه رسمی وکالتنامه به زبان فارسی و تایید آن توسط قوه قضائیه.

۵. ارائه وکالتنامه به شعبه مورد نظر بانک سامان

۶. تکمیل تشریفات مربوط به افتتاح حساب مورد نظر نزد شعبه بانک سامان توسط وکیل.

نکته مهم

هموطنان محترمی که از طریق اعطای وکالتنامه نسبت به افتتاح حساب نزد بانک سامان اقدام می‌نمایند، بایستی کلیه اختیاراتی را که مایل به تفویض به وکیل منتخب خود می‌باشند، نظیر حق برداشت از حساب و یا هر شرط قانونی دیگری را در قسمت «موضوع وکالت» قید نمایند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر خواهشمند است با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به نشانی inta@sb۲۴.com ایمیل ارسال نمایید.