مدیرعامل بانک سپه، اعتماد را سرمایه اصلی بانک دانست و گفت: با این اعتماد، بانک به حیات خود ادامه ‌می‌دهد و با انگیزه و شور و اشتیاق به دنبال ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، حسن‌علی قنبری با اشاره به حوادث اخیر و اتفاقاتی که در جریان این اغتشاشات افتاد، اظهار داشت: برخی شعب بانک از جمله یکی از ممتازترین آنها جلوی چشم مردم آتش گرفت، اما به دلیل اعتمادی که به بانک وجود داشت با هیچ هجمه و مراجعه غیر متعارف برای گرفتن پول مواجه نبودیم.

وی افزود: مشتریان و مردم فهیم ما می‌دانند که دیگر با یک شعبه خاص روبه‌رو نیستند، بلکه کل شعب بانک پاسخگوی مطالبات آنها است.

قنبری وجود این اعتماد را سرمایه اصلی بانک دانست و اظهار داشت: وجود همین اعتماد است که بانک به حیات خود ادامه ‌می‌دهد و با انگیزه و شور و اشتیاق به دنبال ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم است.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به قدمت این بانک به عنوان اولین بانک ایرانی گفت : این بانک تجربه گرانبهایی در دوران جنگ تحمیلی، ‌زلزله بم و سایر حوادث و اتفاقات دهه‌‌های گذشته دارد که می‌تواند به عنوان بزرگترین سرمایه برای خدمت رسانی به مردم مورد استفاده قرار گیرد. وی افزود: مردم در تمام این مقاطع (جنگ تحمیلی، ‌زلزله بم و حوادثی از این دست) ثابت کردند به بانک اعتماد دارند و هیچ نگرانی از نگهداری و حفظ سرمایه و امانت خود نزد بانک برای مردم وجود ندارد.

قنبری گفت: مردم فهیم ایران می‌دانند که هیچ اتفاقی نمی‌تواند به سرمایه و اموال و دارایی آنها که به امانت نزد بانک گذاشته‌اند، لطمه وارد کند.

وی اظهار داشت: سیستم بانکی برخود واجب می‌داند از وسعت نظر و اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه و گرانبهاترین دارایی بانک‌ها است، تشکر کند و تمام توان خود را برای پاسخ به این اعتماد از طریق ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به کار گیرد.