گروه بازار پول- مشتریان بانک صادرات ایران از طریق امکانات مکانیزه این بانک طی خرداد ماه سال جاری ۹۲۵‌هزار قبض خدمات شهری خود را بدون مراجعه به شعب پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارتقای کیفی خدمات و خلوت‌سازی شعب نسبت به راه‌اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده که بر این اساس طی خرداد ماه امسال مشتریان این بانک از طریق سیستم بانکداری اینترنتی، همراه بانک، دستگاه‌های خودپرداز، دستگاه‌های pos و سیستم تلفنی پرداخت قبوض (۱۵۵۳)، بالغ بر ۹۲۵‌هزار برگ انواع قبوض خدمات شهری خود را پرداخت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، استفاده از سیستم‌های مکانیزه پرداخت قبوض خدمات شهری بانک صادرات نقش بسزایی در صرفه‌جویی وقت و هزینه مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان ‌دارد.

این گزارش حاکی است‌دارندگان سپهر کارت‌های بانک صادرات و کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب به راحتی می‌توانند طی تماس با شماره تلفن ۱۵۵۳ یا مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک در سراسر کشور که مجهز به سیستم بارکدخوان هستند و همچنین عضویت در سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات، قبوض خدمات شهری خود را رایگان پرداخت کنند.