NEXUS جایزه 2008 بیمه خاورمیانه را برد

گروه بازار پول- NEXUS که جایگاه عالی‌رتبه مستقل مالی و سرمایه‌گذاری در دوبی شناخته می‌شود، به عنوان کارگزار سال بیمه‌های اشخاص در مراسمی با حضور فعالان بیمه‌ای معرفی شد.

خبرنگار ما گزارش می‌دهد این شرکت که در سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را با خرید مدیریتی آغاز کرد، در مراسم اعطای لوح و جایزه ۲۰۰۸ بیمه خاورمیانه در هتل رافائل دوبی جایزه اول را به خود اختصاص داد.

داوران این مسابقه NEXUS را موفقیت واقعی منطقه خواندند و اعلام کردند که متعاقب توسعه و گسترش فعالیت‌های این شرکت در ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی این نام تجاری جایگاه ویژه‌ای در خاورمیانه پیدا کرده است.

محمود نجومی- بنیان‌گذار و رییس هیات‌مدیره این شرکت- در زمان دریافت این جایزه اعلام کرد: ما به دریافت چنین جایزه‌ای افتخار می‌‌کنیم و آن را نشانه‌ای از تلاش عالی دسته جمعی برای تامین نیازهای مشتریان NEXUS می‌دانیم. او ادامه داد: وقتی NEXUS را پایه‌گذاری کردیم ارائه سرویس در استانداردهای بین‌المللی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در جهت درک کامل و صحیح از احتیاجات بازار منطقه حرکت کردیم.

نجومی خاطرنشان کرد: این جایزه انعکاس موفقیت ما در رسیدن به هدف تعیین شده است. NEXUS به نتایج مطلوبی در سال ۲۰۰۷ در برخی زمینه‌ها دست یافت که از ۹۰درصد نرخ ارجاعی برای فعالیت‌های جدید و فراهم ساختن تیم حرفه‌ای سرویس‌دهی به مشتریان را می‌توان نام برد. به گفته نجومی علاوه بر این موارد شرکت توانسته است با گروهی از ارائه‌دهندگان محلی و بین‌المللی به توافقاتی برسد و تمهیداتی نماید که موجبات معرفی تعدادی از پوشش‌های «تکفل» جدید و بیمه‌های متعارف معمولی به بازار را فراهم کند و در این راه عملکرد موفقی داشته است. او ادامه داد: NEXUS همکاری‌های خوبی با انستیتو عالی بیمه (CII) دارد که مساعدت آنها به این شرکت سبب شد تا استانداردهای حرفه‌ای را بهبود بخشیم و گواهی‌های کیفی ویژه خاورمیانه را عرضه بداریم و این روش باعث شده در حال حاضر شرایطی فراهم کند تا با تشویق کلیه نمایندگان خود در منطقه‌ این گواهی‌های حرفه‌ای را اخذ نمایند و در عین حال استانداردهای حرفه‌ای خود را ارتقا بخشند.

مدیرعامل NEXUS افزود: البته در این راه توصیه‌ها به همراه حمایت‌های مالی برای رسیدن به مدارج بهتر در دستور کار ما قرار داشته است.

گفتنی است: برنده جایزه سال بروکر خاورمیانه با دریافت نظرات از شرکت‌های مختلف در کشورهای حوزه خلیج‌فارس، اردن، ایران، مصر، لبنان، یمن، سوریه و به قضاوت پانل بین‌المللی کارشناسان حرفه‌ای صنعت بیمه تعیین می‌شود.