گروه بازار پول - بانک پاسارگاد، پس از ساری، بابل، آمل و تنکابن برای بار پنجم به مازندران رفته و شعبه‌ای دیگر را در چالوس افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، شعبه چالوس این بانک، طی آیین رسمی با حضور تنی چند از مدیران بانک،‌ جمعی از مسوولان و گروهی از مردم و کسبه، به عنوان پنجمین شعبه پاسارگاد در مازندران افتتاح شد. در این مراسم احمد وادی‌دار، عضو هیات‌مدیره بانک پاسارگاد، ضمن ارائه آمار و عملکرد بانک در سال ۱۳۸۶، گفت: بانک پاسارگاد در سالی که گذشت از هر لحاظ به عنوان بانکی موفق در عرصه بانکداری کشور شناخته شده و توانسته رضایت طیف وسیعی از هموطنان گرامی را جلب کند. وی ادامه داد: یکی از دلایل موفقیت و مقبولیت بانک پاسارگاد داشتن اخلاق و رفتار حرفه‌ای در کلیه سطوح صف و ستاد بانک پاسارگاد است که تجلی آن در رفتار و برخورد بانکداران پاسارگاد و نیز حس مسوولیت و پاسخگویی آنها به مشتریان عزیز مشهود است.

وادی‌دار افزود: بی‌شک با توجه به کارنامه درخشان و برنامه‌های کارشناسی‌شده بانک پاسارگاد، در سال ۸۶ رتبه بهتری در بین ۱۰۰شرکت برتر کسب خواهیم کرد و امیدواریم در سال ۸۷ نیز با توکل بر خدا و راهبری مدیران با تجربه، نوعی دیگر از بانکداری نوین را به مردم عزیز عرضه کنیم.