گروه بازار پول - علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت، فقط تا پایان ساعت اداری روز سی‌و‌یکم فروردین‌ماه فرصت دارند تا نسبت به افتتاح حساب یا تکمیل موجودی حساب خود در این بانک اقدام کنند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک که در نیمه دوم سال گذشته آغاز شد، پنج روز دیگر پایان می‌یابد و به این ترتیب روز شمار برای انجام قرعه‌کشی این جشنواره روشن می‌شود.

براساس این گزارش، بانک ملت در این دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه خود، تعداد دو هزار و ۲۰۰دستگاه خودروی تندرو-۹۰ را به عنوان جوایز ویژه برای اهدا به نیک‌اندیشان شرکت‌کننده در جشنواره در نظر گرفته است ضمن اینکه یک هزار فقره کارت الکترونیک خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ ۱۰میلیون ریال و ۵۰۰هزار جایزه نقدی از دیگر جوایز این جشنواره خواهد بود.

بر این اساس، حداقل مبلغ برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت، ۱۰۰هزار ریال است و به ازای واریز هر ۵۰هزار ریال در هر روز، یک امتیاز به امتیازات دارنده حساب افزوده می‌شود.

این گزارش حاکی است، افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملت هم از طریق حضوری با مراجعه به دو هزار و ۶۰۰شعبه و باجه این بانک در سراسر کشور و هم از طریق الکترونیک و با استفاده از سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.bankmellat.ir امکان‌پذیر است.

بانک ملت در تلاش است تا پس از پایان زمان جشنواره و با انجام مراحل اداری، تا پایان اردیبهشت‌ یا حداکثر نیمه اول خردادماه،‌ مراسم قرعه‌کشی این حساب‌ها را برگزار و پس از مشخص شدن برندگان و تایید نهایی اسامی آنان از سوی هیات‌نظارت بر قرعه‌کشی، در تیرماه جوایز برندگان خوش‌شانس این جشنواره را به آنان تقدیم کند.