گروه بازار پول- دستگاه‌های خودپرداز بانک ملت از روز ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از چهار میلیون و ۵۲۹هزار تراکنش انجام دادند. به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، از این تعداد تراکنش بیش از یک میلیون و ۴۶۸هزار فقره به کارت‌های صادره از سوی این بانک و افزون بر سه میلیون و ۶۱هزار فقره هم به کارت سایر بانک‌ها و موسسات عضو شبکه شتاب اختصاص داشته است.

براساس این گزارش، مبلغ تراکنش‌های انجام شده از سوی این خودپردازها نیز در مدت یاد شده از مرز یک هزار و ۶۴۱میلیارد و ۵۴۷میلیون ریال گذشته است که بیش از ۷۰۳میلیارد و ۱۴۹میلیون ریال آن از سوی دارندگان کارت‌‌های بانک ملت و بالغ بر ۹۳۸میلیارد و ۳۹۷میلیون ریال هم از سوی دارندگان سایر کارت‌های صادره از سوی شبکه شتاب دریافت یا منتقل شده است.

بر این اساس، یک هزار و ۳۳۱ دستگاه خودپرداز بانک ملت در بازه زمانی نیمه اسفندماه تا روز بیست و هشتم همین ماه، بیش از دو میلیون و ۶۳۰هزار تراکنش انجام داده‌اند که مبلغ این تراکنش‌ها افزون بر ۹۸۵میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال بوده است.

در عین حال، یک‌هزار و ۳۳۳ خودپرداز این بانک در فاصله بین روزهای ۲۹ اسفندماه سال ۸۶ تا نیمه فروردین‌ماه امسال، بیش از یک میلیون و ۸۹۹هزار تراکنش را با موفقیت به انجام رساندند که جمع مبلغ کارکرد این تراکنش‌ها از ۶۵۵میلیارد و ۷۴۷میلیون ریال عبور کرده است.