تمدید مهلت سپرده‌گذاری 16درصدی بانک ملت تا پایان خرداد ماه

گروه بازار‌پول - مهلت سپرده گذاری در بانک ملت برای بهره‌مندی از نرخ سود ۱۶درصدی سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه (شش ماهه) تا پایان خرداد ماه امسال تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت در پی استقبال مردم از افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ویژه شش ماهه و افزایش سطح رضایت‌مندی آنان، مهلت پایانی سپرده‌گذاری برای استفاده از سود ۱۶درصدی این نوع سپرده‌ها از پایان اسفند ماه سال ۸۶ به پایان روز کاری خرداد ماه سال ۸۷ تغییر پیدا کرد. براساس این گزارش، به حساب‌های سپرده سرمایه‌گذاری شش ماهه‌ای که از تاریخ بیست و یک آذر ماه سال گذشته تا

۳۱ خرداد ماه سال‌جاری در شعب بانک ملت در سراسر کشور گشایش شوند، ۱۶درصد سود علی‌الحساب به صورت روزشمار تعلق خواهد گرفت.

تا پیش از این تاریخ نرخ سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه (شش ماهه) بانک ملت، ۱۴درصد بود که در راستای پاسخگویی به اعتماد مشتریان و جذب منابع بیشتر برای اعطای تسهیلات در بخش‌های مولد، دو درصد افزایش یافت و به ۱۶درصد رسید.

هم‌اکنون نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری نه ماهه بانک ملت ۱۵درصد، یک ساله ۵/۱۵درصد، دو ساله ۶/۱۵درصد و سه ساله ۷/۱۵درصد است.

در عین حال بانک ملت به سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله ۸/۱۵درصد و به سپرده‌های پنج ساله ۱۶درصد به صورت علی‌الحساب سود می‌پردازند.